30/10/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #78 the Balm, Rituals..., NYX, Douglas, mano pirkiniai


Sveiki mieli skaitytojai. Tik šiandien aš pastebėjau, kiek mažai šią savaitę rašiau bloge... Nelabai spėju nėra pasiteisinimas, bet šią savaitę intensyviai ieškojome automobilio, tiesą pastangos vis dar bevaisės. Net į Vilnių vakar trenkėmės, nes buvome vieną nusižiūrėję. Bet kad ir žmonės šiais laikais, atrodo ieško kvailių, o po to sako, kad „sunku parduoti“... Ir taip jau nuo vasaros ieškome, vis nesėkmingai. Bet aišku ir bet ko pirkti nežadame. Aš labai, labai tikiuosi, kad iki Kalėdų nusipirksim :) Na, o šiandien vėl aš su naujienomis. Šią savaitę tikiuosi, kad būsių aktyvesnė, nors neslėpsiu, planų turiu labai daug. Daug daugiau nei visad. Bet pradėkime nuo savaitės naujienų...




Labai ačiū http://www.dijora.lt/. Jūs mane labai lepinate, aš dievinu the Balm. Pas mane jau visai nemažai šio brendo kosmetikos, ir aš pradėjau mąstyti kaip kitaip Jums papasakoti apie ją. Tikiuosi, kad planus pavyks įgyvendinti. Nes tikrai reikia skirti kiek daugiau dėmesio apžvalgoms :)

Pas mane šį kartą atkeliavo:

"The Balm" Face Primer makiažo bazė 30ml


"The Balm" Instain Argyle ilgai išliekantys skaistalai


"The Balm" makiažo šepetėlis maskavimui


Labai ačiū Jums už galimybę prisiliesti prie tokių produktų. 


Kadangi jau buvome Vilniuje, nuvažiavome į Panoramą. Ir būtinai turėjau nueiti į Rituals... Apie šį dalyką svajojau jau seniai, buvau gavusi dovanų iš draugės seno leidimo priemonę, todėl jau esu išbandžiusi ir žinau kas tai per gėris. Tai labai neįprastas produktas, dušo pastą. Būtinai papasakosiu plačiau.


Na ir niekaip negalėjau nenueiti į Douglas ir nenusipirkti kūno aliejaus. Tik čia... aliejus voniai. :D na, bet man patinka aliejai, nieko su savimi negaliu padaryti. Kažkoks nonsoncas, aš Kaune neturiu kada nueiti į Douglas, todėl tai darau Vilniuje :D Ir būtinai būtinai turėjau dar kartą aplankyti NYX. O ten daug naujienų, per datidarymą nebuvo Lingerie šešėlių, todėl aš nusipirkau ir lūpų dažus ir šešėlius. Vėl gi, kai Kaune atidarė stendą tuomet aš nuvažiavau į Vilnių :) Vakar kaip tik sakiau vyrui, kaip pavargau nuo to lakstymo ir išsitaškymo. Labai noriu pagaliau daugiau laiko skirti sau, blogui, savo planams. Šiandien visą ryta kuopiau namus, nes jie buvo kažinkiek laiko netvarkyti. Taigi, šį kartą sau palinkėsiujog išsipildyti visi planai 100 procentų bei daugiau laiko sau. O jums – pozityvumo :) 

2 comments: