01/10/2016

Signal „White now“ balinančioji dantų pasta


Apie Signal dantų pastas ko gero visi esame kažką girdėję. ar bent jau logotipą matę, tai tikrai :) Užsienyje šios pastos labai populiaros, mūsuose taip pat skinasi kelią link populiarumo, o aš nesistebiu, kodėl. Manau, svarbiausia yra rezultatas, ar Signal „White now“ balinančioji dantų pasta tikrai balina dantis? Dėl itin jautrių dantų ją testavau ne aš, o mano vyras (o ir toliau ją naudoja). Jam ji patiko, o tai jau šis tas, jis balinančias pastas naudoja nuolatos, todėl nuomone tikrai galima pasikliauti.




hydrogenated starch hydrolysate (drėkiklis, kondicionuoja odą ir plaukus), aqua, hydrated silica (šveitiklis, absorbentas, klampumo reguliavimo medžiaga, burnos priežiūros priemonė), peg-32 (rišiklis, drėkiklis, tirpiklis), sodium lauryl sulfate (erzina akis), aroma (kvapiosios medžiagos), cellulose gum (rišiklis, emulsijos stabiliazatorius, klampumo reguliavimo medžiaga), sodium fluoride (burnos priežiūros priemonė, saugo nuo akmenų susidarymo), sodium saccharin (suteikia skonį, maskuoja kvapus, burnos priežiūros ingredientas), trisodium phosphate (chelatorius, reguliuoja pH), pvm copolymer (rišiklis, emulsijos stabilizatorius, antistatikas, fiksuoja plaukus), mica (natūralus pigmentas), glycerin, lecithin (odai identiškas ingredientas,drėkikls, minkštiklis, emulsiklis, skatina odos atsinaujinimą), limonene (kvapiklis, tirpiklis), cI74160 (mėlynas kosmetikos dažiklis), cl77891 (titano dioksidas, kosmetinis dažiklis).

Visų pirmą, reikia pasidžiaugti, kad ingredientų tikrai nėra daug. Ir labai džiugu, kad nėra pavojingų ingredientų, kas mane tikrai maloniai nustebino. Bet, yra vienas toksiškas ingredientas jį nurijus... Juokingai nuskambės, bet kad pastos negalima nuryti aš sužinojau pakankamai neseniai.. Na, taip, tikrai juokinga, jau ne pirmas kartas, kad „visi žino, o Neringa – ne“... Na, bet tačiau, džiaugiuosi, kad dabar žinau...


Kaina: apie 4 eurus
Kur pirkti? Didžiuosiuose prekybos centruose.




Mane tikrai nustebino įpakavimas, tiesą sakant, iš nuotraukų jis toks fainas neatrodo. Paslaptis slypi plastiko dėžutėje, kurios dalis yra permatoma, ir per ją galima matyti pakuotę. Pati pakuotė plastikinė, niekuo neišsiskirianti. Tai balinančioji dantų pastą, kuri net po pirmo naudojimo kiek pabalina dantis. Smagu matyti rezultatą.

Žinoma, po ilgesnio vartojimo jis dar geresnis. Smagu ir tai, kad ji nėra aštri pasta, po jos naudojimo negriaužia gerklės... Konsistencija labai įdomi, permatoma, dalis pastos tamsiai mėlyna, turi savyje žėručio. Putoja labai gerai. Kvapas labai malonus, mėtinis, lengvas.

Tiesa, po ilgesnio naudojimo, vyro dantų šepetėlis nusidažė mėlynai. Ir aš bandžiau, na, kaip gi nepabandysi? Dantys pabaltėjo, bėda tame, kad mano daugybė dantų su plombomis, jei išbalinu emalį, plombos išryškėja ir atrodo dar kraupiau :D Bet, mano vyrui tikrai patinka, jis pastą naudoja, ir sakė, kad pirks vėl!

No comments:

Post a Comment