23/10/2016

The Balm Cindy-Lou Manizer švytėjimo suteikianti pudra/šešėliai


Šiandien jaučiuosi kažkaip keistai, nors nuo ryto sukuosi namuose ir darbuojuosi, esu vis dar kupina energijos, gal ir gerai... :) Matyt dėl to, kad savaitgalis buvo puikus, pabendravau su nuostabiais žmonėmis, pasikroviau energijos ir tikiuosi, kad jiems pakroviau. Todėl šiandien sukamės namie kaip užsukti... Bedarydama makiažą aš supratau, kad atėjo laikas papasakoti apie The Balm Cindy-Lou Manizer švytėjimo suteikiančią pudrą, nes ją naudoju kas dieną, kai noriu lengvo švytėjimo...





Priemonė, savyje talpinanti tris, visoms moterims reikalingus grožio atributus: akių šešėlius, skaistalus ir švytėjimą priduodančią pudrą. Tai kompaktiška ir ypač patogi nešiotis su savimi The Balm Cindy-Lou Manizer švytėjimo suteikianti pudra! Šviesą atspindintis, persikinis-rožinis atspalvis prideda jūsų skruostams nepakartojamo gyvybingumo. Tuo tarpu akių vokus padengia švelni pasteline spalva, kuri išryškins Jūsų gražiasias akis.

Naudojimas. Naudokite The Balm Cindy-Lou Manizer pudrą kaip akių šešėlius. Jei trokštate lengvo rausvo švytėjimo - brūkštelėkite ja skruostus. Taip pat galite naudokite šią pudrą kaip makiažo užbaigimo priemonę, ji pagyvins Jūsų makiažą.

Kaina: dabar 16.50 Eurų

http://www.dijora.lt/the-balm-cindy-lou-manizer-svytejimo-suteikianti-pudra-seseliai?filter_name=the%20balm&page=4




Tiesą sakant nelabai mėgstu skastalus, nes nepavyksta atrasti savo spalvos. Dažnai būna per ryškūs ar per tamsūs, todėl reikia daryti specialų makiažą, o kas dieną tokių tikrai nenaudoju... Bet situaciją pakeitė The Balm Cindy-Lou, čia toks subtilus rausvas atspalvis, kad net tiko prie mano veido odos spalvos...

man labai patiko lengvas švytėjimas, aš tiesą sakant priemonę naudoju kaip skaistalus dažniausiai, nors galima naudoti ir kaip hailaiterį ir kaip šešėlius, pigmentacija jūsų tikrai nenuvils. Ypač jei Jūsų oda tmasesnė nei mano (kas itin tikėtina ;D ). 

Priemonė nebyra, lengvai sklaidosi, su ja nenutiks „perdaug prisimakalavau“ nelaimė. Ir pakuotė tvirta, man patinka, kad atsidaro 180 laipsnių kampu, dėl to dažnai ją stveriuosi kai reikia veidrodėlio. Kas itin svarbu: išsilaiko iki pat vakaro. 

Dažnai mane švytėjimą suteikiančios priemonės nuvilia, nes aš pamirštu, kad kažką net tepiausi, nes per pietus jų nebebūna nė kvapo. Čia tikrai ne tas atvejis. The Balm kosmetikos vis daugiau mano kosmetinėje, o aš pradedu suprasti kodėl ji tokia populiari pasaulyje. 

No comments:

Post a Comment