28/11/2016

Catrice „HD Liquid Coverage“ Makiažo Pagrindas 020 ROSE BEIGE


Sveiki, mieli skaitytojai. Nauja savaitė, naujas pirmadienis ir nauja pradžia. Tikėkimės ji bus. Šiandien atsikėliau ankščiausiai, tačiau apšvietimas itin nedraugiškas fotografuoti... Dabar nedėkingas sezonas, todėl skubu rašyti atsiliepimus. Apie šį makiažo pagrindą aš svajojau seniai, norėjau išbandyti. Catrice makiažo pagrindai man patinka, esu išbandžiusi nemažai, todėl į šį dėjau daug vilčių taip pat. Ar man pasiteisino? Iš kart pasakysiu – ne.





Antra Oda. „HD Liquid Coverage“ Makiažo Pagrindas suteiks stiprų, tačiau natūraliai atrodantį maskavimą. Taip pat neapsunkins odos – tarsi antra oda. Taip pat priemonė suteikia glotnumo efektą, o ypač skysta tekstūra yra itin efektyvi ir ilgai išliekanti. Ji paslėps netobulumus iki 24 valandų ir suteiks odai matiškumo. Ypatingai ryškus efektas garantuos nuostabios ir kamerai paruoštos odos įspūdį.

Aukštos aprėpties, tačiau natūraliai atrodantis dengimas
Itin lengva, skysta tekstūra
Tobulai išvaizdai, kuri išlieka 24 valandas

Kiekis: 30 ml;
Kaina: apie 9 eurus
Kur pirkti: Drogas, Eurokos.


Sudėtis:
AQUA (WATER), DIMETHICONE, TALC, PEG-10 DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYPROPYLENE, ISODODECANE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, NYLON-12, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, HYDROGEN DIMETHICONE, GLYCERIN, MAGNESIUM SULFATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, METHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SILICA, ALUMINUM HYDROXIDE, PROPYLENE CARBONATE, DEHYDROACETIC ACID, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, BENZOIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).



Aš manau nereikia nei rašyti, kad įpakavimas tobulas, matinio stiklo buteliukas, su puikiai pipete. Labai graži priemonė, labai. Pudros konsistencija į skystumą, todėl aš užlašinu ant šepetėlio ir tuomet dengiu su juo veidą.

Makiažo pagrindas maskuoja gerai, pigmentacija labai gera. Tačiau tuo pačiu pudra ir sunki, labai sunki. Jei naudoju be makiažo bazės, išryškina sausas vietas, jei su – viskas gerai. Rose beige spalva man kiek per gelsva, truputi oksiduojasi. žadėjau pirkti šviesesnę spalvą, bet po testavimo supratau, kad kol kas susilaikysiu. Makiažo pagrindas tiks riebios odos savininkėms, nesakau, kad matinis užbaigimas išsilaiko visą darbo dieną, ne, jau per pietus nosis ir kakta ima blizgėti.

Rinkoje keturios spalvos, todėl manau tikrai išsirinksite savo. Kadangi pudra sunki, ją sunkoka ir nuvalyti nuo veido, asmeniškai aš rinkčiausi renginiams ir šventėms, bet ne kasdienai. Šis makiažo pagrindas turi tą švelnumo efektą, prilietus veidą nustembi, kad jis toks švelnus, nors su makiažu. Nesakau, kad priemonė man nepatiko, kaip visuomet, tam tikroms priemonėms yra tam tikra vieta ir laikas :) Tai geros kokybės priemonė, kuri nekainuoja daug :)

No comments:

Post a Comment