10/11/2016

Catrice Kontūravimo Šepetėlis iš riboto leidimo Contourious kolekcijos


Labas rytas! Rytiniai straipsniai leidžia papasakoti apie tai, kam paprastai nelikdavo laiko. Paprastai nerašydavau apie makiažo šepetėlius, bet paskutiniu metu jų prisikaupė, todėl metas papasakoti apie Catrice kontūravimui skirtą šepetėlį, kol jis dar yra prekyboje. Aš dažnai atkreipiu dėmesį į ribotų kolekcijų šepetėlius, nes kokybė paprastai būna daug geresnė. Ne išimtis ir šis kartas. Beje, net nepastebėjau, kaip atėjo penktadienis. Džiaugiuosi, kad ši mano savaitė buvo itin darbinga, o svarbiausia tai, kad pagaliau darau ir dirbu tai, ką visuomet norėjau. Grožio pasaulis dabar itin aktyvus, Maximoje vėl vyksta grožio mugė, aš ten jau apsiprekinau aną savaitgalį, bet nujaučiu, kad prasinešiu dar ir šį. Moters pasaulio laukiau dėl poros stendų, kurių šiaip jau negalima pamatyti gyvai, tik per parodas, todėl ryt vėl kelsiuosi kuo ankščiau, kad galėčiau ten nuvažiuoti ir Jums parodyti, kas vyksta. Jei pramiegosiu, žinau, kad net neverta bus važiuoti, nes žmonių bus tiek, kad nuotraukų tikrai nepadarysi. Be abejo, šiandien dar turiu pasidaryti daug darbų, todėl kimbu į juos :) Užsivedžiau, dabar jau tikrai apie Catrice kontūravimo šepetėlį :)




Idealiai tinka šviesą atspindinčiai ir kontūravimo pudroms
Plona, ergonomiška šepetėlio forma
Ploni, aukštos kokybės šereliai

Kaina: apie 10 eurų

Kur pirkti: Droga,s Eurokos.





Šepetėlį aš naudoju su kreminėmis kontūravimo priemonėmis, mane labai nustebino kokybė, šereliai ploni ir itin tankus, bei labai švelnūs, todėl priemonę aplikuoti lengva ten kur reikia. Pats šepetėlis tvirtas, plaunat neiškrito nei vienas šerelis. Tiesa, iš tų ilgesnių šerelių vietų priemonę sunkiau išplauti. Bet pasikankinus pavyksta ;)

Pats šepetėlis pagamintas iš plastiko, su metaliniu karkasu. Plastikas matinis, todėl labai patogu laikyti ir naudoti.

Aš turiu tikrai nepigių šepetėlių, kurie labai nuvylė, o štai Catrice tikrai stebina. Na kam aš turiu būtinai pirkti brangius šepetėlius, jei nežinau, ar susidraugausiu su kreminiu kontūravimu? Dabar jau žinau, kad tereikėjo tik gero šepetėlio, kad šią techniką įvaldyčiau, o tam Catrice puikiai pasiteisino. Rekomenduoju atkreipti dėmesį, kol dar yra kolekcija :)

No comments:

Post a Comment