18/11/2016

Chanel Spring 2017 Coco Codes


Šiandien dar noriu pasidalinti Chanel promo nuotraukomis. Žinote, man paskutiniu metu atrodo, kad ar menulis žmones veikia, ar kas (dar kaip tik šiandien su drauge iš to juokėmės), kad visiems viskas negerai, visi kažkuo nepatenkinti. Visiems kyla visokie dvejopi jausmai. Paskutiniu metu aš pasikeičiau, ypač per paskutinį pusmetį, nebeesu tokia atlapaširdė kaip būdavau ankščiau. Dalindavausi į kaire ir dešine viskuo ir visiems. Po to sustojau. Ir pagalvojau. Kam? Kokia prasmė? Jei žmogus konkrečiai manimi net nesidomi, bet nori kažką lengviau ir greičiau pasiekti, kam aš turiu į tai veltis? Nes realiai tokių žmonių nebūna šalia, kai tau reikia, tiksliau tokius žmones apskritai sunku apibūdinti, nei jie draugai, nei jie artimieji. Nei tuo labiau – giminės. Be to, ir tarp dizainerių paskutiniu metu kažkoks juodas debesis užplaukęs, na, kad jie šiaip – pikti žmonės aš jau žinau seniai. Tai va, apie ką mes čia. Žodžiu, dalini dalini, po to staiga neduodi, tai tie žmonės baisiai nustemba, kodėl? Net nepagalvodami, ar jie patys kažką davė. Linkiu Jums tokių žmonių savame rate neturėti, nuoširdžiai :) Taigi, o Chanel man irgi kelia tokius vat dviprasmiškus jausmus. Vienok tai LUX ženklas, bet anaiptol ne viskas man patinka. Štai ir prieš tai buvusias promo nuotraukas aš išdėjau į šuns dienas. Šį kartą viskas kitaip, sudomino, tikrai sudomino, viskas labai gražu!














Coco Code Harmonie de Blush – Limited Edition

Joues Contraste Blush

370 Elegance – golden peach

Chanel Les 4 Ombres Eyeshadow Palette

274 Codes Elegants – yellow gold, white gold, mustard, dark brown
278 Codes Subtils – light pink, sand, copper-brown, gray-brown (Limited Edition)

Chanel Stylo Yeux Waterproof

931 Noir Petrole – dark brown (Limited Edition)
932 Mat Taupe – gray-brown
Calligraphie de Chanel Eyeliner
65 Hyperblack – black

Chanel Rouge Allure Lipstick

175 Ardente – scarlet
176 Independante – red

Chanel Rouge Allure Velvet Lipstick

61 La Secrete – salmon
62 Libre – brown
Chanel Rouge Coco Shine

126 Beige Dore – beige-gold (Limited Edition)
128 Noir Moderne – dark chocolate
Le Vernis Culte

546 Rouge Red – red
548 Blanc White – milky white
556 Beige Beige – beige
Chanel Le Top Coat

Black Metamorphosis

No comments:

Post a Comment