04/11/2016

„Debby“ lūpų pieštukas „long lasting“ 12


Galvojau „tik sutvarkysiu nuotraukas“. Tačiau, žvilgsnis užkliuvo už Debby lūpų pieštuko nuotraukos ir supratau, kad per ilgai uždelsiau su savo įspūdžiais apie Debby kosmetiką. Aš norėjau daryti makiažą su šia kosmetika, tačiau supratau, kad bus tik lūpų makiažai :D Žodžiu, pradėsiu nuo Debby lūpų pieštuku, nes manau, kad radau Essence gerųjų pieštukų pakaitalą! Juk žinote, apie ką kalbu, tiesa? Essence turėjo tokius pieštukus pilku kamštelių, kurių aš dar turiu, o štai naujieji jau ne tokie geri, belieka tikėtis, kad Essence padarys išvadas. O štai kalbant apie Debby, tai itališka kosmetika, Deborah Milano atšaka, o Deborah Milano man kelia tik geras mintis, todėl aš susidomėjau ir Debby. Tik jų stendas tooooooooooks rūžavas! Šiaip tai osom, man patinka, bet kas kart kaip prie jo prieinu man susisuka makaulė :) O jei rimtai, tai nebrangi, bet neblogos kokybės kosmetiką, tik reikia išsirinkti kas tau tinka, kaip visuomet!





Kaina: 4.79 EUR

Kur pirkti: Drogas parduotuvėse




Labai pataikyta su spalva, manoji nude su rausvu tonu, naudoju labai dažnai, nes galima daug kur pritaikyti. Pats pieštukas gan kietokas, bet man nepatinka skysti, nes su jais yra sunku normaliai nubrėžti tikslias linijas.

Be to ta vaškinė konsistencija greit subėga į raukšleles, ko nėra su šiuo pieštuku. Jis neišlieka labai ilgai, bet pakankamai prailgina lūpų dažų buvimo laiką ant lūpų. Dar aišku priklauso nuo to, ar dengi visas lūpas ar tik kraštus.

Smagu tai, kad užbaigimas tikrai matinis, nesubėga į raukšleles. Nekenčiu dažančių lūpų priemonių, o šis toks nėra, pigmento nelieka. Nusivalo sunkokai. Kvapo nepastebėjau jokio. Galėčiau teigti, kad tai geriausias drugstorinis lūpų pieštuko variantas :)

No comments:

Post a Comment