14/11/2016

Debby lūpų priemonių aptarimas, kas patinka labiausiai?


Labas rytas, mieli skaitytojai. Ar ir Jūsų šeimoje vis kas nors būna ne iki galo? Jei mes jau nusipirkome automobilį, tai dabar reikia tvarkyti vonią, nes kažkur leidžia vandenį. Taigi, pusę savaitgalio jai ir atiteko. Bet šiandien aš noriu papasakoti apie lūpų produktus iš Debby. Noriu Debby kosmetikai skirti daugiau laiko, todėl pradėsiu ne nuo atsiliepimų, o nuo makiažų. 





Šiandien trumpai aptarsime keturis mano turimus lūpų produktus ir parodysiu kaip jie atrodo ant mano lūpų.



Pradėkime nuo Lip Chubby mat lūpų kreidelės. Man labai patinka tokio tipo priemonės, nes nereikia pieštuko. Labai maloni priemonės konsistencija ir tobula matinė fuksija. Užskaityta!



Debby Kiss my lips lūpų blizgesys patiko savo spindėjimu, bet labai sunkiai nusivalė pavieniai sidabriniai blizgučiai. Tačiau spalva tikrai graži, o ir blizgesio kokybei aš neturiu daugiau jokių priekaištų.



Vienintelė spalva kuri man netiko tai Debby kiss my lips long lasting lūpų dažų rožinė. Nežinau, man keistai atrodo ir tiek...




Na ir galiausiai tai, kas man labiausiai patinka, Debby kiss my lips lūpų dažai, labai įdomi konsistencija, pusiau permatomas finišas, labai gražus blizgesys. Palieka gražų pigmentą. Šie lūpų dažai mano Debby TOP 1. Debby stendo ieškokite Drogas prekybos centruose, o aš netrukus apžvelgsiu kiekvieną produktą atskirai.

No comments:

Post a Comment