29/11/2016

Dessata Original Cherry-Lime plaukų šepetys


Labas rytas, mieli skaitytojai. Džiaugiuosi, kad pradėjau rašyti rytinius straipsnius, aš matau, kad jie Jums patinka, o ir man patinka įsivažiuoti ir susikaupti savo darbams rašant blogą. Dabar žinau, kad labai smagu atsikelti valanda ankščiau, o ne išsikepurnėti ir užtinusiomis akimis važiuoti į darbą :) Žmonės sako, anksti kėlęs - nesigailėsi ir yra teisūs. Smagu turėti tokį hobį, kuris patinka ne tik man pačiai, džiaugiuosi, kad tinklaraštis nėra reikalingas tik man. Žinoma, prie visko prisidėjo ir tai, kad beveik nebebumbu savo tinklaraštyje, tai manau Jūs irgi pastebėjote? :) Rytiniai straipsniai leidžia man papasakoti ir apie tokius dalykus, apie kuriuos ankščiau neturėdavau laiko rašyti, tai šepečiai, makiažo šepetėliai, aksesuarai. Man labai įdomu plėsti savo akiratį, todėl tuo labai džiaugiuosi :) O šiandien papasakosiu apie Dessata Original plaukų šepetį, nors maniau, kad tai bus eilinės šukos, aš klydau.



Dessata Original plaukų šepečių dizainas yra specialiai pritaikytas švelniai iššukuoti net labai susivėlusius plaukus, jų neišraunant ir nepažeidžiant. Šie šepečiai yra efektyvūs net šukuojant sausus, nekondicionuotus plaukus. Dessata Original šepečiai yra itin ergonomiški ir paprasti naudoti, patogūs laikyti rankoje ir šūkuoti plaukus bet kuriuo kampu.

Tinka vaikams
Tausoja Jūsų plaukus
Tinka visiems plaukų tipams

Kaina: 13.70 €, bet dabar akcija - 6.50 €
Kur pirkti: http://www.topbeauty.lt/dessata-sepeciai/dessata-original-cherry-lime-plauku-sepetys


Aš esu išbandžiusi labai daug šepečių, nuo Macadamia, iki Tangle Teezer, Rich, Wet... Kiek tik įmanoma aš stengiuosi nusipirkti ir išbandyti naujų šepečių. Man įdomu, be to vis tikiuosi atrasti kažką geresnio savo plaukams. Paskutinį kartą kai bandžiau Rich, likau šokiruota, po neilgo naudojimo, išlūžo pusę šerelių... Na, bet dabar apie Desssata.

Dessata šukos iš plastiko, korpusas kietas, kiek išgaubtas, šereliai skirtingo ilgio. Dessata šukos šukuoja plaukus efektyviai, ir šlapius ir sausus, jų nepeša, bet jos yra stipresnės nei Tangle Teezer šepetys. Su juo kas mane nervina, kad plaukai išsišukuoja, bet kuo arčiau galvos odos, tuo sunkiau iššukuoti. Su Dessata galima išsišukuoti net didžiausius susivėlimus.

Žmonės sako, kad Tangle Teezer ir Dessata nesiskiria. Skiriasi, forma (man asmeniškai patogiau laikyti Dessata, nes ne toks slidus paviršius, matyt ir iškilus logotipas padeda), efektyvesniu šukavimu. Aš savo Dessata šepetį pirkau su Top Beauty dėžute, šį kartą praskipinau, mano manymu jei dėžučių kūrėjai jas paleistų po 10 mėnesio dienos, tikrai išloštų daugiau, mat mėnesio gale žmonės jau būna išsitaškę (ant visokių advento kalendorių ir pan., kaip aš pvz. :D). Dessata šepečius rekomenduoju dar ir tuo atveju, jei kiti šepečiai Jums, kaip ir man šukuojant plaukus išslįsdavo iš rankų.

No comments:

Post a Comment