04/11/2016

Essence „camouflage 2in1“ makiažo pagrindas ir maskuoklis 10 ivory beige


Šiandien galvojau apie tai, kad daug savo idėjų esu pamiršusi ir užmetusi. O jei būčiau jas vysčiusi? Jei būčiau dirbusi dėl to kas dieną? Taigi, laikui bėgant supratau, kad viskas yra mūsų pačių rankose ir jei stengiamės ir dirbame, pasiekiame. Štai, kad ir prisiminus nuo ko prasidėjo Essence. Vos ne žaislinės priemonės, o štai dabar situacija visiškai kitokia. Kai pirmą kartą apžiūrinėjau šį makiažo pagrindą per brukšnelį maskuoklį, supratau, kad bus geras, jau vien žodis camouflage nuteikė kažkaip pozityviai. Galvoju būtinai reikia padaryti bandomąjį makiažą, kad suprasčiau ar galėsiu kas dieną su juo eiti į darbą. Essence „camouflage 2in1“ makiažo pagrindas ir maskuoklis šį pirmąjį testą išlaikė ir savo makiažuose aš dabar naudoju būtent jį. 



grožio palydovas: makiažo pagrindas ir maskuoklis! priemonė išlieka ilgai, puikiai maskuoja bei paslepia visus odos netobulumus. taip pat suteikia matinę ir nepriekaištingą išvaizdą – be kaukės efekto.

Kaina: apie 5 eurus
Kur pirkti? Eurokos, Droge. 





AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, ISODODECANE, TALC, PROPYLENE GLYCOL, HYDROGENATED POLYDECENE, BORON NITRIDE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, HEXYL LAURATE, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, HYDROLYZED CAESALPINIA SPINOSA GUM, SODIUM HYALURONATE, CAESALPINIA SPINOSA GUM, ACRYLATES COPOLYMER, MAGNESIUM SULFATE, LAURYL PEG/PPG-18/18 METHICONE, GLYCERIN, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ASCORBYL PALMITATE, ALCOHOL DENAT., ETHYLHEXYLGLYCERIN, PPG-2-DECETH-30, SODIUM LAURETH SULFATE, ALUMINA, PHENOXYETHANOL, SODIUM DEHYDROACETATE, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).




veidas tik su priemone (paakiams aš visada naudoju kitą maskuokį).


Man patinka pakuotė: tokia satininė, maloni, su kamšteliu ir nors paprastu, bet ne prastu dozatoriumi. Niekas nebėga, viskas veikia kaip priklauso. Labai įdomi priemonės konsistencija, ji tiršta, bet sklaidosi gerai! Kas yra visiškai neįprasta tokios konsistencijos priemonėms.

Keistoka, kad pristatomi tik trys pagrindo atspalviai. Manau reiktų tikrai daugiau! Nors pagrindas nėra ilgalaikis ir pradeda blizgėti apie pietus, man patinka tai, kaip jis suvienodina mano odos spalva, užmaskuoja dėmes ir spuogus. Ir dar matinis užbaigimas. Du dalykai, dėl kurių man jis taip patinka.

Be to, jis nėra lipnus, neišryškina sausų vietų. tinka jautriai odai, bekvapis. O visų geriausia tai, kad su juo nesijauti kaip su kauke. Man tikrai kas dienai nereikia pagrindo, kuris būna ant veido visą amžinybę. Nes tuomet jis kemša poras (dažniausiai). Tiesa, net ir po kelių valandų jis nenučiuožia nuo nosies ir kaktos (riebiausių mano vietų) ir atrodo pakankamai normaliai.

Ši priemonė man paliko labai gerą įspūdį, tokį gerą, kad naudoju kas dieną, beje, naudojasi pakankamai taupiai. Paskutinis geras dalykas: spalva man tiko, nors pavadinimas mane kiek išgąsdino iš pradžių :)

1 comment:

  1. Sudėtyje esantis alkoholis - tikrai nieko gero...

    ReplyDelete