16/11/2016

Essence ir Catrice lūpų produktų išbandymas ir pirmi įspūdžiai


Labas rytas, mieli skaitytojai. Atsikėliau šiandien ankščiausiai, bet kompiuteris sugalvojo, kad jam reikia rašyti atnaujinimus, tuomet nuklydau į youtubą. Kartais galvoju, kad jei nešvaistyčiau savo laiko bet kam pasiekčiau tikrai daug :D Kaip suprantame, kol kas to nevyksta... O šiandien aš pagaliau atrinkau nuotraukas, išbandžiau šešis Essence ir Catrice produktus,man labai keista, bet dauguma jų labai patinka. Bet, kaip visuomet yra keli dalykai, kuriuos reikia aptarti. Vėliau aprašysiu šiuos produktus atskirai, bet dabar noriu pasidalinti pirmais įspūdžiais.






Man labai patinka Essence mat mat mat lūpų dažai. Aš gavau dvi puikias spalvas. Pirmoji spalva 02, tai nude rose spalvytė, manau apskritai geriausias nude variantas koks tik gali būti. Man labai patinka kreminė lūpų dažų formulė, pigmentacija ir tai, kad lūpų dažai tikrai matiniai. 



Antra spalva 07, štai su tamsesnėmis spalvomis paprastai būna sunkiau, bet ne šį kart. Labai graži, pigmentuota, gražiai besidengianti slyvinė spalva. Visiškai matinė. Super, Essence! 



Catrice matt lip artistry lūpų kreidelė man kažkodėl nelabai prilipo. Matyt spalva nelabai tinka, plius pastebėjau, kad reiktų pieštuko, nes produktas taiskosi išbėgti už kraštų. O juk čia ir taip pieštukas. Na, dar reikia patestuoti, nes pats produktas man pasirodė simpatiškas, kokybiška ir akį traukianti pakuotė, visiškai jo nenurašau.

  

Essence matt matt matt long lasting lip gloss lūpų kremas 03 girl of today labai įdomus produktas. Mano dėmesį jis patraukė jau dėl savo pakuotės, po to sudomino konsistencija. Ji kaip putos, tačiau dėl patoguas aplikatoriaus lengva tikslaiia pasidažyti. Labai smagiai jaučiasi ant lūpų, jų nedžiovina, užbaigimas labiau švelniai satininis nei matinis, sakyčiau. 




Essence matt matt matt long lasting lip gloss lūpų kremo 01 la vie est belle spalva man visiškai netiko, itin keistai ir kiek juokingai atrodo, o gaila, nes kaip minėjau pats produktas man labai mielas, manau pažiūrėsiu ir kitas spalvas.



Catrice velvet matt lip cream 060 REDvolution mane iš kart palenkė savo pakuote. Kokybiškas, matinis įpakavimas, ryški ir pigmentuota spalva. Bet ar jis išdžiūsta iki visiškai matinio? Mano nuomone ne, tai labai gražiai žvilganti sultinga raudona spalva. Ir nepaisant to aš išbandysiu daugiau spalvų, nes produktas labai patiko mano lūpoms.





Pabaigai palikau produktą, kuriam iš pradžių skyriau mažai dėmesio, nes jau turėjome praeitą sezoną, todėl aš pagalvojau, kad greičiausiai niekuo nebe nustebins. Tai Catrice Shine Appeal Fluid Lipstick Intense 040 Rose Your Voice! Vėlgi mano taip vadinama rose nude spalva, bet šį kartą su sidabriniu blizgesiu. Šios priemonės efektas ant lūpų man patinka labiausiai ir atrodo gražiausiai. Minusas vienas, tai nėra ilgai išliekantis blizgesys.

2 comments:

  1. Ir man ta paskutine spalva atrodo graziausiai. Labai tinka



    ReplyDelete