13/11/2016

Essence ir Catrice naujienos 2016, pirmas įspūdis


Pasidaryti milijoną nuotraukų ir bandyti atsirinkti, nėra išeitis, nes tuomet neatsirenki :D Juokauju, aišku. Šiandien nusprendžiau pasidalinti pirmaisiais įspūdžiais apie Essence ir Catrice naujienas bei  Kaviar Gauche paletę :) Kai kurie, makiažui naudoti baziniai produktai ne iš Essence ir Catrice, MAC pudrą naudojau spalvai sulyginti, nes Catrice makiažo pagrindo spalva man per tamsi. Bet apie viską iš pradžių.







Noriu pasakojimą pradėti nuo Catrice Kaviar Gauche paletės. Nenoriu perlenkti girdama, bet paletė atrodo iš ties prabangiai, labai gražus įpakavimas, traukia akį ir puošia makiažo stalelį. Bijojau dėl to, kad trys iš keturių šešėlių yra matiniai, su matiniais šešėliais žinome juk kaip yra, net geriausių brendų kartais jų kokybė šlubuoja. Bet, esu tikrai sužavėta, nes nustebino ir pigmentacija ir dengimasis, lengva dirbti. O ta švelni kreminė su blizgučiu spalva man iš vis nereali. 


Visų pirmą, turiu pabrėžti, kad bandydama Catrice HD liquid coverage makiažo pagrindą aš naudojau Catrice prime and fine makiažo bazę. Kur nedengiau bazės išryškėjo sausos vietos (ant nosies). Todėl bazė būtina, bet manau, kad jau tai išsiaiškinome, ar ne? :) Kadangi man spalva per tamsi, reiks nusipirkti šviesesnę, nes manau, kad pudra to verta. Catrice makiažo pagrindai neprasti, esu daug išbandžiusi, panašu, kad ir šis nėra išimtis. Tačiau pilnos apžvalgos teks palaukti. Beje, labai malonus jausmas ant veido, nesijaučia kaukės efekto, veidas labai švelnus. 


Veido kontūravimui aš bandžiau naudoti Catrice senesnę paletę. Bet ji man nepatinka, aš nerašiau apie ją bloge, nemanau, kad rašysiu. Visai kas kitą yra kiti du rinkinukai, hailaiterių ir antakiams, kurie tikrai paliko gerą įspūdį. Makiažui naudojau pirmąjį iš kairės hailaiterį ir tamsiausią spalvą antakiams, bei viršutinę po antakių. Kas nustebino, kad šešėliai minkšti, bet nebyra, pakankamai pigmentuoti. Noriu dar kartą paminėti, po to jau rašysiu apžvalgą apie Essence blakstienų tušą, the false lashes, jis nerealus! Prisidedu prie kitų bloggerių pagirų, jis tikrai vertas mūsų visų dėmesio. Blakstienos tampa ilgesnės, tankesnės, atskirtos, na juk matote rezultatą :)


Negaliu patikėti, bet iš visos šūsnies lūpų produktų ant mano lūpų geriausiai atrodo šie lūpų dažiai. Turėjau juos ir praeitais metais, bet tada jie man įspūdžio nepaliko. Dar nesupratau, ką pakeitė, bet kažką pakeitė, nes dabar kur kas geriau ;) Išsiaiškinsiu :)


Catrice plunksnelė tikrai įdomi, bei verta mūsų dėmesio. Kadangi čia dar ne apžvalga, nerodau galiuko, nes tikrai įdomus, bet jei man pavyko su juo pasidažyti, pavyks bet kam. Man svarbu, kad jis nejautrina akių, akys neašaroja, jo net nesijaučia ant jų!

Noriu tik apibendrinti, kad Essence ir Catrice padxarė didžiulę pažangą. Jei ankščiau aš ne viską pasilikdavau kosmetinėje, tai šį kartą supratau, niekam nieko neatiduosiu, nes viskas sėkmingai ras savo vietas mano kosmetinėje. Tiesiog puiku, kad už nedidelę kainą mes gauname tokią kokybę. Rekomenduoju atkreipti dėmesį.

No comments:

Post a Comment