23/11/2016

Essence netikrų blakstienų efektą suteikiantis tušas „dramatic volume unlimited“


Labas rytas, mieli skaitytojai! Šiandien sapnavau labai keistą sapną, kurį prisiminiau, vos prabudus. Sapnavau, kad beveik prieš metus išėjusi močiutė man pasakė: atsiprašau, jei ką sugadinau. Iš tikro ji buvo iš tų žmonių, kurie gyvenime niekada neatsiprašys, vis kategoriškai tvirtins, kad ji teisi, net jei visi supranta, kad taip nėra. Tuomet ji dar ir nepatenkinta bus, kad va, jos nesupranta :) Negražu taip šnekėti, bet tai gryna tiesa, todėl labai nustebau, kai sapne ji atsiprašė. Ir dar taip „be ryšio, vos ne už viską“. Pagalvojau, kad gal jos siela dabar skaistykloje? Aš net nežinau ar tokiais dalykais tikiu, nors gal ir reiktų, nes esu katalikė... Gali skambėti kvailai, bet nors pirmąjį pusmetį jos labai trūko, po to trūko, bet aš jaučiau, kad man kažkas padeda. Ar bent norėjau tuo tikėti? Vienaip ar kitaip, reikia suprasti, kad ji jau išėjo, kad negalima ištisai galvoti apie išėjusį žmogų. Taip ir stengiuosi daryti. Iš tikro, paskutiniu metu suėmiau save į rankas, stengiuosi daryti tai, kas priartintų mane prie to ką noriu pasiekti. Mes dažnai sakome, kad va, neturiu to, neturiu ano, bet ne visada dėl to kažką darome. Todėl paskutiniu metu esu tokia aktyvi, ne dėl peržiūrų, ar kad kažką aplenkčiau, tiesiog susikoncentravau į savo siekius, skiriu apžvelgiamiems produktams tiek laiko, kiek mano nuomone jie nusipelnė, norėčiau dar daugiau... Ir jaučiuosi daug geriau, nes labai nemėgstu visko daryti atmestinai. Jei darau kažką, tai iš širdies :) Essence the false lashes tušui skyriau daugiau laiko testavimui, nes jau turiu patirties, kad geriau priemones patestuoti ilgiau. Iš pradžių jis man labai patiko, naudojau jį (ir dabar naudoju) kiekviename savo makiaže, bet atradau porą minusų, nuo kurių, deja, nepabėgsi.




jokių ribų! itin juoda tekstūra ir kūgio formos šepetėlis su pluoštiniais šereliais suteiks ypatingą apimtį ir nuostabų netikrų blakstienų efektą.


Kaina: 3,09 Eurai
Kur pirkti: Drogas, Eurokos


AQUA (WATER), PARAFFIN, GLYCERYL STEARATE, SYNTHETIC BEESWAX, STEARIC ACID, ACACIA SENEGAL GUM , BUTYLENE GLYCOL, PALMITIC ACID, POLYBUTENE, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, VP/EICOSENE COPOLYMER, OZOKERITE, AMINOMETHYL PROPANOL, TROPOLONE, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, STEARYL STEARATE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PHENOXYETHANOL, CI 77499 (IRON OXIDES).


Tušas iš pirmo žvilgsnio mane papirko savo pakuote. Ji iš ties išskirtinė, žaisminga ir šiuolaikiška, bei jaunatviška. Pamaniau, kad su tokia pakuotę tušas negali neduoti to ką žadą. Ir aš neklydau. Jau po pirmo potėpio jis man labai patiko. Pailgintos, išraiškingos blakstienos, labai tinkančios blogo fotosesijoms. O ir apskritai, aš mėgstų paryškinti savo blakstienas. Maniškės nėra blogos, nesiskundžiu, pakankamai ilgos, bet nuo pusės jos permatomos, Todėl man nepatinka tušai kurie paryškina tik pusę mano blakstienų :) Šis smagus, ir tikrai sukuria dramatiškų blakstienų įvaizdį.

Pati pakuotė dar ir patogi, nes didelė, aplikatorius ilgas, forma - kūgio, su vienodo ilgio šereliais. Kūgio formą aš mėgstų, nes su ja lengva dirbti, galima prieiti prie visų akies kampučių. Bet, reikia įgūdžių, kad pakeltum blakstienas nuo šaknų, nes aplikatorius pakankamai ilgas ir didelis. Bet po kurio laiko aš įgudau ir blakstienos tapo dar gražesnės.

Vieną vertus, tušas dažo tikrai juodai, neapsunkina blakstienų, nenubyra, nejautrina akių, tinka jautrioms akims. Valant makiažą nusivalo normaliai, nenutrupa. Tiesa, aš naudoju vandeniui atsparų akių makiažo valiklį. Nes paprastas valiklis šio tušo neįveikia :)

Bet yra kita pusė, ką pastebėjau su kai kuriais Essence tušais. Jei iš pradžių man patinka, atrodo wow, tai po kurio laiko (gavau testavimui visai neseniai) jis pradeda tirštėti. Pradžioje atskirdavo blaksienas labai gražiai, dabar jau reikia pasidarbuoti. Ir dar pastebėjau, kad pats kotelis aplikatoriaus nestabilus, truputi judą, tikiuosi, kad nenukris.

Tačiau tušas nėra brangus, laikosi visą dieną, o kas man labai patinka, jis sukuria tokį efektą kokio aš ir noriu. Todėl kai baigsis, manau nusipirksiu dar, nes gigantiškas blakstienas aš tiesiog dievinu :)

No comments:

Post a Comment