14/11/2016

Essence skaistalai „satin touch“ 10 satin coral


Nors turiu nemažai Essence skaistalų, labiausiai jie mano dėmesį atkreipė būtent šį sezoną. Gražus ir efektingas reljefas, tvirtesnė pakuotė, žaismingas įpakavimas. Bet juk mes žinome, kad svarbiausia rezultatas, tai kaip yra šį kartą? :)





priklausoma nuo skaistalų! nauji, šilko švelnumo skaistalai akimirksniu suteiks gaivios spalvos prisilietimą: raudonmedžio, koralo ar bronzinį atspalvį su perlo efektu.

Kaina: 2.79 EUR

Kur pirkti: Drogas, Eurokos.


MICA, TALC, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, ISOCETYL STEAROYL STEARATE, OCTYLDODECYL STEARATE, MAGNESIUM STEARATE, TOCOPHEROL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PEG-8, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 15850 (RED 6 LAKE), CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).



Essence šį kartą siūlo keturias nuostabias, natūralias spalvas. Mano 10 satin coral, tai labai švelni koralinė satininė spalva, kuri man labai tinka. Aš iš karto atkreipiau dėmesį į gražų, kitokį, kokybišką reljefą. Labai gražu! Taip pat, šį kartą pakuotė kokybiškesnė, raidės nenusitrynė iš karto, lipdukas naujas irgi duoda žavesio.

Bet mums svarbiausia rezultatas, tiesa? Labai nustebau, kad skaistalai ant veido laikosi visą darbo dieną, man labai patiko satininis efektas. Skaistalai pigmentuoti, dengiasi ir skirstosi puikiai. Juk suprantame, kad už tokią gerą kainą ir gerą kokybę guanant produktą kažkas aukojama, šį kartą tai sudėtis. Aš nenagrinėju dekoratyvinės kosmetikos sudėties, jei manau, kad to daryti nėra prasmės, šį kartą yra būtent tas atvejis. Bet, jei Jums svarbu biudžetinis variantas, kuris dar ir kokybiškas, tikrai siūlau atkreipti dėmesį į Essence Satin touch skaistalus.

4 comments:

  1. Bandžiau Satin Love. Deja, bet senojo leidimo Essence skaistalai man patiko daug labiau. Ir naujos spalvos - panašios, visos gana tamsios. Gal ir keistai nuskambės, bet pigmentacija per didelė, senieji skaistalai dengdavosi nepalyginamai lengviau, tolygiau.

    ReplyDelete
  2. PS: Ir naujų spalvų yra 4 (vieni skaistalai- matiniai), o ne 3.

    ReplyDelete
  3. Hm, internete rodo tris ;) Na, man šitie daug daug labiau patinka :)

    ReplyDelete
  4. Essence svetainėje, tiek ir parduotuvėje - 4 :)

    ReplyDelete