20/11/2016

Grožio gidas: sekmadienio makiažas


Visą savaitę aš nekantravau išbandyti naujienas. Bet juk pirma reikia nufotografuoti, todėl šiandien kėliausi ankščiau, nes tiesio degiau noru viską išbandyti, nufotografuoti, pačiupinėti, susidaryti pirmą įspūdį. Aš tiesiog mėgaujuosi šios veiklos procesu. Kartu su makiažu aptarsime šios savaitės naujienas, taip, tai savotiškas grožio gidas :)







Mano geriausios paskutinio meto priemonės nesikeičia. Kas dieną daromiems makiažams aš naudoju the Balm Time balm makiažo bazę, Essence camouflage makiažo pagrindą, Deborah Milano maskuoklį, Mac studio finish maskuoklį ir Mac studio fix makiažo pagrindą, bei MAC prep+prime fix+ fiksatorių. Mano pats mėgiamiausias antakių pieštukas yra iš Catrice, jį jau beveik pabaigiau, pirksiu dar būtinai ;) Naujas mano atradimas ir tai, ko man gyvenime trūko iki pilnos laimės, Catrice Eye & Brow contouring paletė. Puiki paletė, naudoju kas dieną, netrukus parašysiu pilną atsiliepimą. Antakiams dar naudojau MAC pieštuką, kuris jau irgi eina į pabaigą. Kodėl visi geri dalykai baigiasi taip greitai? :(

Blakstienas ryškinau su Essence the false lashes tušu, pablizginau su Douglas blizgančiu tušu (jei blizgėti, tai blizgėti). Hailaiteris – Maybelline Master strobling, puikus, tobulas atspalvis. Lūpoms šį kartą naudojau Essence matt matt matt lūpų dažus, jau spėjau juos pamilti (kartu su Artdeco lūpų pieštuku). Ir Douglas Basic paletė, ji išlaikė pirmąjį testą. Nustebino iš pradžių tuo, kad šešėliai labai minkšti ir visiškai nebyra. Lyginu jau dabar su the Balm arba Artistry šešėliais! Ir po to dar gavo balą už tai, kad išsilaiko ilgai, visą dieną, be jokio pagrindo! Oho! Tiesa, bronzeris iš the Balm Voyage paletės. Tai jau tikra meilė :D Svarbu pridurti, kad save mylėti yra būtina, nes nemylint savęs, neturint gražaus vidaus, kosmetika nepadės. Ateinančią savaitę apie naujienas, kaip visuomet, kalbėsime plačiau :)

4 comments:

  1. Replies
    1. Labai ačiū! Tik nuotraukose pamačiau, kad tas plaukas styro :( bet čia garbana jei ką ;D

      Delete
  2. Neringa, pabandyk prieš lūoų dažys dar panašios spalvos lūpų pieštuką panaudoti, manau pavyks tikslesnę lūpų kontūro liniją išgauti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Et, tai, kad naudojau Artdeco. Dar yra kur tobulėti šioje vietoje :)

      Delete