08/11/2016

Kerastase Elixir Ultime prabangus daugiafunkcis aliejus


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien kaip niekada tingėjau ankščiau atsikelti, nes katė taip meiliai įsliūkino ir buvo baisiai patenkinta. Bet, iškart prasibudinau, kai vyras paskelbė, jog Trampas laimės. Na, jis taip sakė tik prasidėjus rinkimų agitacijai, ne todėl, kad būtų už jį, tiesiog Clinton partija niekada Amerikoje nelaimi tris kartus iš eilės. Na, aš neveltui bloge nerašau apie politiką, aš rašau apie tai, ką suprantu tikrai geriau. Bet, mano nuomonė tokia, mes labai dažnai žiūrime ne lietuvišką TV, ir aš manau, kad mums tiesiog atrodo vienaip, jiems atrodo kitaip. Plius, Clinton telkėsi net žvaigždžių pagalbą, o Trumpui to kaip matome neprireikė. Kur link lenkiu? Kerastase Elixir Ultime prabangus daugiafunkcis aliejus buvo mano pirmoji pažintis su Kerastase, visada maniau, kad neverta tiek pinigų skirti plaukų priemonėms, bet susipažinus iš arčiau supratau, kad kol nesusiduri, tol geriau išvadų nedaryti, nes patiko, labai patiko!





Kerastase Elixir Ultime prabangus daugiafunkcis aliejus yra skirtas visų tipų plaukų puoselėjimui. Ši priemonė leidžia ne tik mėgautis išskirtiniu geriausių aliejų suteiktu prabangos pojūčiu, bet ir patirti jų teikiamą naudą plaukams - efektyviai sudrėkinti, pamaitinti ir išgauti neprilygstamą žvilgančių, minkštų ir sveikų plaukų įspūdį.

Kerastase Elixir Ultime prabangaus daugiafunkcio aliejaus sudėtis yra praturtinta Oleo-Complexe - prabangiu kukurūzų daigų, kamelijų, arganų ir kogenių vaisių aliejų kompleksu, kuris leis pasiekti neprilygstamo rezultato - ne tik pamaitins, veiksmingai apsaugos plaukus nuo neigiamo karščio poveikio, sumažins nereikalingą plaukų pūtimosi efektą, bet ir suteiks Jūsų plaukams nuostabaus žvilgesio.

Naudojimas. 1-2 dozėmis aliejaus ištepkite sausus ar drėgnus plaukus ir nenuskalaukite.

Kaina: 33.95 €






Plaukų priemonių sudėčių aš dažniausiai nebenagrinėju, nes įdomumas tame, kad pavadinta aliejumi, o tai juk dažnai būna mišinys. Na, nepaisant to, priemonė man patiko jau po pirmo naudojimo. Iš pradžių mane sužavėjo kvapas. Sodrus, malonus, nesaldus kvapas, kuris ant plaukų išsilaiko kelias valandas.

Po to nustebino konsistencija: aliejus vidutinio skystumo, bet visiškai nelipnus, susigeria akimirksniu. Aš jį naudoju tik išsiplovus galvą, nusausinus plaukus, tepu per viso plauko ilgi, ant šaknų ne. Plaukus lengviau iššukuoti, greičiau išsidžiovina, tampa minkšti ir švelnūs.

Mano turimas kiekis kelioninis, bet pakuotė vis tiek puiki, sandarus kamštelis, gera pompa. Tai vienas mano mylimiausių produktų plaukams, aš svajoju apie Kerastase šampūną. O pabaigai, mano mėgstamas posakis: top produktai, ne veltui tiek kainuoja ir yra top. Jie to verti.

No comments:

Post a Comment