07/11/2016

Kosmart „Geometrix“ linijos rankų darbo auskarai be metalinių detalių


Ar man tik atrodo, ar iš tikrųjų šiais metais ruduo buvo labai trumpas? Jaučiu, kad taip rašau kiekvienais metais? Ir kiekvienais metais rašau, kad metai buvo sunkūs, ar ne? :) Paskutinis pusmetis tai buvo toks gan juokingas. Buvau įsigijus tokį įkyrų gerbėją, kuriam nerūpėjo net tai, kad turiu vyrą... Ar Jums yra tekę susidurti su tokiu žmogumi, kurį siunti po velnių, bet jis vis tiek nekreipia į tai dėmesio? Jei neteko, geriau ir nereikia, to nelinkėčiau niekam. Net ir blogiausiam savo priešui. Gerai, kad dabar su vyru ir draugėmis iš to juokiamės, o aš tuo pačiu, tikiuosi, kad tas žmpgysta į mano gyvenimą daugiau nebegrįš. Tai tokie paatviravimai, beje, šiuo atveju kaip niekad aš susidūriau su tuo, kad blogas yra vieša vieta. Viešesnė nei mes įsivaizduojame. Man labai nesinori galvoti apie tai, kad ir jis skaito mano blogą, bet aš juk rašau Jums. Na, dar nekraupoka po tokių paatviravimų? :D Turbūt ddabar galvojat, po galais, Neringa, helouvynas juk jau baigėsi :D
O iš tikro tai rašau blogą ir medituoju, nes baisiai nelaukiu rytojaus vizito pas endodontę. Vizitas iš pat ryto, todėl rytinio straipsnio nebus, o vėliau ar bus žiūrėsim, priklausys nuo to, ar nebūsiu komoje :D Na, baigiame atvirumo valandėlę, iš tikro tai noriu papasakoti apie auskarus iš Kosmart „Geometrix“ linijos. Keistoka rašyti ne apie kosmetiką, bet labai apsidžiaugiau kai gavau pasiūlymą išsirinkti papuošalų. Žiauriai fainai dar ir dėl to, kad tokie maži prieausiukai yra mano mėgiamiausi auskarai!





Kosmart “Geometrix” linijos rankų darbo auskarai be metalinių detalių (todėl nesukelia alergijos), su originaliais Swarovski kristalais. Sveria tik iki 0.5 gramo - todėl ypač komfortiškai jausitės juos nešiojant.

Kaina: nuo 5 iki 7 eurų

Kur pirkti: Vitrina pro parduotuvėse ir internete www.beautyforsale.eu . Panašūs auskariukai:







Kažkaip niekada nemėgau didelių auskarų. Mano kolekcijoje yra tokių nemažai, juos išsitraukiu šventėms ar vasarą. Bet dažniausiai nešioju tokius mažiukus. Todėl, kad jie nespaudžia, netempia. Juos gali užmiršti ir nueiti miegoti, neprispaus ausies. Atsimenu, kaip aš vaikystėje bijojau, kad negalėsiu nėšioti paprasto metalo auskarų :) Taip, buvau auskarų maniakė (tebeesu, tokios ligos vargu ar išgydomos).

Išsirinkau ryškius geltonos-elektric spalvų auskariukus su viena swarovsky akute. Mane nustebino įpakavimas, tikrai nesitikėjau auskarų gauti specialioje dėžutėje, su etiketę, lankstinukų viduje, net dviem porom užspaudėjų. Įdomu tai, kad yra lapelis su swarovskio emblema ir mažu kodu, kuris įrodo Swarovsky kristaliukų originalumą.

Auskarai maži, labai lengvi. Tik štai vienas įdomus momentas, pats galiukas yra truputi platesnis nei paprastai metaliniuose auskaruose, o užspaudėjai yra įprasti, todėl reikia sutelkti dėmesį kai nori juos užfiksuoti.

Bet visas gerumas tame, kad jų nesijaučia ausyse, su jais galima miegoti, jie nespaudžia. Beje, aš specialiai testavau ilgesnį nei paprastai laiką, dažnai su auskarais einu į dušą ir man svarbu, kad jiems nuo vandens nieko neatsitiko. Nei atsiklijavo, nei nusitrynė nei dar kažkas ;)

Manau ateityje pati įsigysiu dar vienus auskariukus, nes tikrai prilipo, patvarūs ir patogūs, o svarbiausia gražūs. O auskarai tai ne įkyrus gerbėjas, auskarų juk niekada nebūna per daug :)

No comments:

Post a Comment