10/11/2016

KOSMART Not just another Bird Luxury plaukų gumytė, rankų darbo ir KOSMART Bees favour Luxury plaukų gumytė, rankų darbo


Man buvo kiek keista, bet labai smagu kai iš Vitrina PRO gavau pasiūlymą išbandyti plaukų papuošalus. iš pradžių pagalvojau, ką čia bandyti? Bet po to atsidariau internetinį puslapį ir supratau, OMG kiek daug jie turi aksesuarų plaukams! Matyt pastebėjo, kad maniškai ilgi, aišku, kad aš plaukų gumytės naudoju, jų namie pilnos pakampės, dažnai jas nutraukiu, dėka savo ilgų plaukų, pametu, ar dar kas nors keisto įvyksta :) Aš išsirinkau dvi, viena man patiko labiau. 





Kosmart prekinis ženklas – tai ne tik  linija puikios kokybės aksesuarų plaukams. Kosmart prekinis ženklas buvo sukurtas tam, kad išlaisvintų kiekvienos moters vaizduotę ir padėtų išreikšti savo individualų ir nepakartojamą stilių bei skonį. Kosmart koncepcija remiasi, kad “grožis slypi mažose detalėse” ir šis prekinis ženklas skirtas šių mažų detalių, pagamintų Prancūzijoje, kūrybai. beauty in the details !

Paukštelio kaina: 3,77 €

Gelės: 6,37 €

Paukštelio noroda

Gelės

Kur pirkti: Vitrina PRO fizinėse parduotuvėse arba internetu




  

Visų pirmą mane nustebino pateikimas. Nesitikėjau jų gauti juoduose popieriniuose maišeliuose, viduje buvo kartoninės pakuotės, prie kurių pritvirtintos gumytės. Šalia buvo knygutės su kodu ir Swarovski kristalų etiketėmis. tikrai labai šaunu!

Taip pat nustebino kokybė, tiek paukštukas tiek gelė pagaminti labai kokybiškai ir dailiai, pačios gūmytės taip pat. Gan ilgai testavau, nes man svarbu, kaip atlaikys, ar nenutruks po savaitės nešiojimo, ar nenukris papuošimai. Nieko tokio neįvyko, jos puikiai atlaiko vandenį, nenusitrina.

Man labiau patiko paukštukas, gal, kad rausvas? :D Aš dar galvojau rinktis dvejus, vieną juodą, kitą rausvą, bet po to žvilgsnis nukrypo į gėlę, tačiau realybėje ji man pasirodė per masyvi. Štai paukštukas prilipo, tikrai gražus ir mielas akcentas. Jei ieškote kažko naujo, rekomenduoju pasižvalgyti, nes Vitrina PRO turi ne tik plaukų gumyčių, ten apstu segtukų, lankelių, įvairiausių formų ir dydžių. Rekomenduoju pažiūrėti gyvai, nes gyvai viskas atrodo visai kitaip nei internete.

No comments:

Post a Comment