12/11/2016

Loreal Color Riche Gold Obsession Collection Exclusive makiažas su nude gold lūpų dažais



Aš negaliu apsispręsti, kuris iš Loreal Color Riche Gold Obsession Collection Exclusive lūpų dažų man patinka labiausiai. Rouge gold labai graži, efektinga raudona spalva, bet su tokia bet kur nenueisi, ji labai šventiška ir traukianti akį. O štai nude gold jau visai kas kitą, labiau tinka man prie veido, labiau kasdieniška.






Makiažui naudojau savo kasdienius produktus, savo must have, bet šį kartą panaudojau Make Up Revolution bronzantą, kuris... man patinka! Taip, tai ko gero mano pirmas bronzantas, kuris dar ir patinka. Labai graži spalva, suteikia veidui gyvumo, efektingai atrodo.


Standartiškai, naudojau Brow/Crease spalvą akies voko raukšlės kontūravimui.


Bei kaip šešėlius ant viso voko panaudojau hailaiterį iš the Balm Voyage paletės, ir aiškų paryškinau skruostikaulius.


Ir svarbiausias akcentas Loreal Color Riche Gold Obsession Collection Exclusive nude gold lūpų dažai. Dabar laukia pats įdomiausias makiažas su įdomiausia šios serijos lūpų dažų spalva ;)

No comments:

Post a Comment