25/11/2016

Louise Galvin apimties suteikiantis kondicionierius ploniems plaukams


Sveiki, mieli skaitytojai. Kaip visada - mano dienos ataskaita, šiandien turėjau nemažą išbandymą, bet jis buvo sėkmingas, o kaip viskas toliau klostysis priklauso jau ne nuo manęs. Dažnai girdžiu, kad grafikos dizainerio darbas labai fainas, lengvas, "ir aš taip norėčiau" ir panašių minčių. Bet tiesa ta, kad šis darbas reikalauja ne tik žinių, bet ir pilkųjų ląstelių darbo. Po tokio įtempto galvojimo aš kartais jaučiuosi kaip išskalbta skalbimo mašina ir dar pervaryta per centrifugą :D Bet nepaisant to man patinka ir procesas ir dar labiau rezultatas. Vieną kartą parduotuvėje prie kasos stovėjęs žmogus pirko gėrimą su mano kurtu skardinės dizainu tai norėjau prieiti ir paspaust ranką, aišku aš to nepadariau, jis tik labai nustebo, kad aš į jį spoksau :D Spoksojau dėl to, kad visiems atrodė jog to gėrimo dizainas moteriškas ir vyrai jo neperka :D Štai sudėčių nagrinėjimas man kartais irgi tampa iššūkiu, kaip ir šį kartą. Louise Galvin apimties suteikiančio kondicionieriaus ploniems plaukams sudėties nagrinėjimas apsisunkino, nes prie daugelio ingredientų gamintojas tiesiog nenurodė ar tai ekstraktas, ar aliejus ar dar kažkas. Įpusėjus nagrinėjimui supratau, kad šį kartą tiesiog nieko nespalvinsiu, aprašiau tai ką žinau, ko nežinau, juk nesugalvosiu. 




Nuostabaus kvapo kondicionierius saugo ir puoselėja plonus plaukus, jų neapsunkindamas. Medaus ekstraktas sulygina plauko kutikulę ir padeda išvengti šiaušimosi. Vertingi ekologiški aliejai suteikia akinamo spindesio ir gyvybingumo. Sojos, kviečių gemalų ir kukurūzų baltymai storina plaukus, suteikia jiems apimties ir švelnumo. Tinka tiek dažytiems, tiek nedažytiems plaukams.

Sudėtyje yra naudojami tik natūralūs ir ekologiški ingredientai, NĖRA kenksmingų sulfatų, silikono, naftos produktų, propileno glikolio, parabenų ir sintetinių kvapiklių ar polimerų.


 Priemonė nėra bandyta su gyvūnais, o jos sudėtis yra draugiška gamtai.

Louise Galvin plaukų priežiūros priemones greitai pamėgo ne tik paprastos moterys, bet ir pasaulinio garso aktorės bei dainininkės: Kylie Minogue, Emily Blunt, Cara Delevigne bei Sophie Dahl ir supermodelis Eva Herzigova.

Kiekis: 300 ml
Dabar Dijoroje 10.00 €

http://www.dijora.lt/plauku-prieziura/kondicionieriai/louise-galvin-apimties-suteikiantis-kondicionierius-ploniems-plaukams-300-ml


Aqua, Cetearyl Alcohol (minkštiklis, emulsiklis, emulsijų stabilizatorius, klampumo reguliavimo medžiaga), Glycerin (Veg), Behentrimonium Chloride (konservantas), Hydroxyprpyltrimonium Honey (kondicionierius), Hydrolized Corn Protein (kondicionierius), Hydrolized Wheat Protein (kondicionierius), Hydrolized Soy Protein (kondicionierius), Inulin (drėkiklis, kondicionierius), Glyceryl Stearate (minkštiklis), Simmondsia Chinensis (kininės simondsijos, bet kas ar aliejus, ar ekstraktas neaišku, vienaip ar kitaip neturėtų būti nesaugus), Foeniculum Vulgare (Fennel) Seed Extract (pankolio sėklų ekstraktas), Phenoyethanol (konservantas), Benzyl Alcohol (konservantas), Potassium Sorbate (konservantas), Vitis Vinifera (vėl gi, vynuogių, bet nežinia tiksliai kas, ekstraktas, aliejus, ar sultys, labai trūksta patikslinimo, bet vėl gi, panašu, kad saugus ingridientas), Panthenol (drėkiklis, pasižymi gydomosiomis savybėmis), Citrus Paradisi (greipfrutų kažkas. Šį karta panašu, kad tai vidutinio saugumo ingredientas), Citrus Limonum, Citrus Sinensis, Cymbopogon Martini (Imbierinių citrinžolių aliejus - tonikas), Citrus Reticulata, Pelargonium Odoratissium, Pogostemon Cablin, Tegetes Glandulifera, Ferula Species, Jasminum Grandiflorum, Acacia Decurrens, Malpighia Punicifolia (Acerola) Fruit Extract, (Barbadoso vyšnių ekstraktas - antioksidantas), Tocopherol, Citric Acid, Citral, Geraniol, Linalool, Benzyl Benzoate, Citronellol, Limonene.


Apie Louise Galvin priemones buvau gidėjusi daug, ir o Dieve, kaip apsidžiaugiau radusi jas siuntinuke! Vis ketinau nusipirkti, bet jos pačios atkeliavo į mano rankas. Iš pradžių aš galvojau, jei daug apie jas kalba, greičiausiai bus kaip visada, vidutiniškai. Bet, kada gi aš išmoksiu nesusidaryti išankstinės nuomonės?

Tiesa ta, kad turėjau ir šampūną, tačiau dėl tam tikrų aplinkybių aš jo nufotografuoti ir parodyti Jums negaliu, bet galiu papasakoti, nes sunaudojau. Tai priemonės skirtos suteikti plaukams apimties, o aš jau žinau iš patirties, kad mano besiriebaluojančią galvos odą tokie šampūnai išplauna kuo puikiausiai. Taip buvo ir su šiuo, abiejų priemonių kvapas yra neapsakomas, tai lyg prabangių kvepalų, švaros kvapas. Jis išlieka ant plaukų dar ir kitą dieną. Kaip aš norėčiau tokių kvepalų!

Šampūnas iš karto išplauna plaukus, plaunant plaukus būna tas jausmas, kai plaukai girgžda tarp delnų, aplanko jausmas, kad jie švarūs. Šampūnas skalsus, labai gerai putoja, nejautrina galvos odos.
Visą darbą pabaigia kondicionierius, po jo plaukai tampa švelnūs, minkšti, švaros jausmas išlieka ilgiau. Abi priemonės puikiose funkcionaliose pakuotėse, su pompomis, kurios funkcionuoja taip kaip ir turi funkcionuoti.

Šampūną aš jau baigiau, o kondicionieriaus dar turiu, todėl labai smagu prisiminti tą nepakartojamą švaros jausmą ir kvapą. Bet jis būna stipresnis plaunant tos pačios serijos šampūnu... Kalbant apie kondicionieriaus sudėtį, tai ji labai gausi aliejų ir ekstraktų, gaila, kad pats gamintojas padarė sau meškos paslaugą ir neįvardino tiksliai ingredientų. Yra porą konservantų, tačiau be parabenų, silikonų, sulfatų, naftos produktų, propileno glikolio, parabenų ir sintetinių kvapiklių bei dažiklių ar polimerų.

Šampūną ir kondicionierių rekomenduoju ir Jums, jei Jūsų kaip mano galvos odą linkusi riebaluotis, o plaukai į sausumą, elektrinasi. Ši porelė viską sustato į vietas, plaukai atsigauna, juos malonu liesti. Manau reiks šampūną kada pakartoti, jis man paliko tikrai gerą įspūdį.

No comments:

Post a Comment