02/11/2016

MAC Studio finish concealer maskuoklis w10


Sveiki, mieli skaitytojai. Kaip keista, aš jau jaučiu Kalėdų dvasią ;) Kažkaip ji mane aplankė po pirmo sniego ir aš jaučiuosi itin džiugiai. Tikiuosi, kad ši pakili ir džiugi nuotaika niekur nedings iki pat švenčių. Aš jau noriu puošti namus. Ar normalu turėt papuoštą žvakę vonioje? Aš kaip tik turiu polaisvę lentynėlę, kur ją būtų galima įkurdinti. Bet dar vis galvoju ar čia normalu :D 
Jei kas manęs paklaustų, kokio brendo ambasadore aš norėčiau būti, atsakyčiau: MAC. Taip, man patinka daug brendų, aš dievinu visą kosmetiką, tačiau MAC yra MAC. Tiesa, MAC skirta profesionalams, todėl reikia išmokti su ja dirbti. Bet būtent todėl man ir įdomu, norisi judėti į priekį ir nesustoti. Šiandien aš papasakosiu apie dar vieną „nemirtingą“ jų produktą – MAC Studio finish concealer maskuoklį ir kodėl gi jis – nemirtingas.




Kaina: 20,50 EUR

Kur pirkti: PC Panorama, PC Akropolis (Vilniuje ir Kaune)







Pradėsiu nuo įpakavimo. Mes gauname pakankamai daug produkto, net 7 gramus, todėl naudosime ilgai. Tai yra gerai, nes bent aš maskuoklių sunaudoju tiesiog begalę :D Aš turiu W10 spalvą, iš pradžių galvojau, o ne, man bus per šviesi. Bet nežinau, kaip MAC atstovai sugeba išrinkti spalvas, nes jie tą daro idealiai. Gryni orakulai ;D

Tai vaškinės konsistencijos produktas, labai pigmentuotas, internetuose sako, kad užmaskuoja net tatuoruotes (!) ir aš tuo tikiu, nes neesu dar mačiusi maskuoklio kuris taip gerai maskuotų tuos pačius tamsiai violetinius MAC lūpų dažus. Savaime aišku, užmaskuoja ir paakius. Bet jį reikia užfiksuoti, nes kitaip subėgs į raukšleles. 

Aš jį mėgstų naudoti pavieniams spuogams, odos nelygumams, paakiams nenaudoju, nes jis man per sunkus, be to mano paakiams tokio smarkaus maskavimo nereikia. Taip pat mėgstu jį naudoti antakių korekcijai ir kaip jau minėjau lūpų. Dar man jis puikiai tarnauja kai reikia pataisyti šešėlius (ankščiau aš tam naudodavau lipnią juostą :D ). 

Jis yra labai tikslus. Kitaip to neįvardinsiu, nes kiti maskuokliai neužsideda ten kur juos bandai padėti, trumpai tariant viską išterlioja, o su šiuo pavyksta viskas. Jei ieškote nemirtingo maskuoklio kuris maskuotų viską ir išsilaikytų iki vakaro rekomenduoju atkreipti dėmesį į  MAC Studio finish concealer, smagu ir tai, kad iš begalės spalvų išsirinksite savo tikrai, o aš jį jau mačiau parduotuvėje. 

No comments:

Post a Comment