06/11/2016

Make Up Revolution pro Iconic Smokey paletės spalvos, palyginimas su Urban Decay Smoky


Kaip leidžiate sekmadienį? Mes iš pačio ryto tvarkėmės, po to gaminom tortą, kurį patys ir valgėm, kažkaip palnavome važiuoti iki mano mamos, bet kai toks oras, apsigalvojome. Aš jei lieku sekmadienį namuose, žiūriu televizorių, kitomis dienomis nežiūriu jo iš vis, nes neturiu tam laiko. Ne tai, kad žiūriu, tiesiog tvarkausi, braidau po namus ir kartais užmetų akį. Keista, ankščiau visai nemėgdavau žiūrėti Puaro, o dabar pažiūriu. Baisu, kad pasenau :D Savaime aišku, jei yra galimybė aš stengiuosi ir sekmadienį ištrūkti iš namų :) Dar geriau, kur nors į kitą miestą. Na, o šiandien aš papasakosiu apie Make Up Revolution pro Iconic Smokey paletę. Mano draugystė su Make Up Revolution prasidėjo nekai, aš išsirinkau sau netinkančias priemones... Internetu pirkti visada sunku, o Eurokos iš pradžių nebuvo testerių. Dabar situacija visiškai kitokia, testeriai sudėti, todėl išsirinkti daug lengviau :) Manau išlošė visi. Aš labai norėjau šešėlių, bet nenorėjau pasimauti, tiesa, vienus jau turiu, bet norėjau tų populiariųjų. Todėl, po ilgų meditavimų prie stendo išsirinkau Make Up Revolution pro Iconic Smokey paletę.





Kaina: apie 12 eurų (velnias, nelabai pamenu, kiek mokėjau, čekio nebeturiu, o internete dar niekur nėra)

Kur pirkti: pirkau Eurokos, dar šia kosmetika prekiauja Topbeauty, bet šios paletės nėra.

Eurokos asortimentas:

https://www.eurokos.lt/nauji-produktai/make-up-revolution-kosmetika/?listtype=search&searchparam=make%20up%20revolution

Topbeauty asortimetas:

http://www.topbeauty.lt/makeuprevolution














Šioje paletėje rasite 12 spalvų, tai matinės, satininės ir blizgios spalvos tinkamos smoky makiažui sukurti. Mane nustebino pigmentacija, tikrai, su tamsios spalvom viskas aišku, bet net Exhale spalva pritrenkiančiai pigmentuota. Šešėliai minkšti, sklaidosi gerai, bet šešėlių bazė yra būtina.

Prie paletės yra dvipusis šepetėlis, kuriam didelės meilės aš nejaučiu tiesą sakant. Bet mane išgąsdino tai, kad man be galo patiko pati šešėlių formulė, pigmentacija. Man labai keista, kai girdžiu sakant, oho, bet su Urban Decay arba MAC šešėliais irgi reikia dirbti. Na taip! Ir su Make Up Revolution tas pats, reikia dirbti, juk nesitikime, kad jie patys užšoks ant voko ir išsisklaidys? :) Matiniai šešėliai sklaidosi sunkiau, tas pats ir su Urban Decay Smoky, tikrai reikia padirbėti.

Jei aš didelio potraukio nejaučiu pakuotėms (jos labai greitai apdulka, apsibraižo, nėra išskirtinumo), tai pajutau milžinišką potraukį patiems šešėliams. Bet aš jau girdžiu Jus, sakant, kad už tokią kainą, geriau kokybė, ne įpakavimai, ir taip, Jūs teisūs. Manau dar tikrai nusipirksiu ne vieną šešėlių paletę, labai patiko kaip šešėliai dengiasi, nebyra, sklaidosi, na ir aišku pigmentaciją.

2 comments:

  1. Geeras! Perki tokių pačių spalvų paletę, kokią jau turi :D

    ReplyDelete