23/11/2016

Makeup Revolution Amazing lūpų dažai (Spalva - Dusky)


Vakar buvo gan įtempta diena. Negana to, kad turėjau susitvarkyti su darbais, turėjau ir susitikimą, kuris paliko itin gilų įspūdį. Supratau, kad man viskas sekasi gerai, kad neturiu dėl ko nepasitikėti savimi, kad patirties turiu tiek, kad dabar svarbiausia nesiblaškyti ir judėti pirmyn. Pastaruoju metu užsiėmiau šiokia tokia saviugda ir pati nustebau, kad tai davė rezultatų. Tiesiog žiūrėjau į savo iš šono ir stebėjau kaip elgiuosi, padariau išvadas ir patobulėjau. Dabar kreipiu dėmesį į tokius dalykus apie kuriuos ankščiau nė nepagalvojau, darydavau belekaip ir manydavau: aš tokia osom, bet kodėl man nesiseka :D Juokinga truputi, ane? Lūpų dažai gali suteikti pasitikėjimo savimi arba ne, todėl svarbu pasirinkti tinkamus. Ar tai Makeup Revolution Amazing? Atsakymas paprastas, priklauso nuo to, ko ieškote.





Makeup Revolution Amazing lūpų dažai pasižymi itin ryškia spalva, lengvu pasidengimu ir ilgu išsilaikimu ant lūpų.

Kaina: 2.79 €



Makeup Revolution man kaip linksmieji kalneliai, vienas dalykas fun, kitas jau meh, spėkit kaip su šiuo? :) Per viduriuką. Man labai patinka solidi lūpų dažų pakuotė, nors jei nekainuoja daug, bet su pakuote pasistengta, ji tikrai traukia akį. Be to ji turi užslėptą cinkelį, atidarius kepurėlę viršuje randame dar lūpų dažų, kuriuos pabaigus patį lūpdažį galim mėginti išsikrapštyti :D :)

Pats lūpdažis yra kreminės konsistencijos, tikrai pigmentuotas ir dengiasi gražiai. Mano spalva tokia švelniai rožinė, su perlamutru, man ji nepatinka ir netinka, todėl pasidažius nesifotografavau. Nepykit :) Manau, jei TopBeauty dėžutėje būčiau gavusi nude arba raudoną spalvą santykiai būtų šiltesni.

Man nepatiko, kad lūpų dažai jau po poros valandų pradėjo kauptis į juosteles, aišku, galima bandyti lūpdažį nešioti, bet man tokiu atveju jau norisi jį nusivalyti. Be to, kiek padžiovino lūpas, nors tai ne matinis lūpdažis. Taigi, užsaitau lūpų dažus dėl pigmentacijos, todėl pasitaikius progai nusipirksiu dar kokią kitą spalvą :)

No comments:

Post a Comment