17/11/2016

Makeup Revolution Baked Bronze bronzantas


Labas rytas, mieli skaitytojai! Makeup Revolution kosmetika man kelia dvejopus jausmus. Matyt koją pakišo pirmas nesėkmingas pirkinys, kad dabar į viską žvelgiu su nepasitikėjimu. Tačiau, atėjusi prie stendo ir pamačius viską gyvai vėl ką nors nusiperku :D Taip po truputi ir kaupiasi visa kolekcija. Suprantu, kad jei man nepatinka paprastos pakuotės, tai kokybei aš neturiu jokių priekaištų :)



Makeup Revolution Baked Bronze bronzantas tai natūraliai atrodantis bronzatas, išliekantis visą dieną. Norint ryškesnės spalvos bronzatą galima tepti šlapiu šepetėliu.

Kaina: 5.79 €





Tiesą sakant, tai mano pirmas bronzantas, neesu ankščiau turėjusi, nors labai norėjau. Bet kažkaip vis nenusipirkdavau, o kai šį gavau TopBeauty dėžutėje, iškarto puoliau bandyti. Taip, man ši pakuotė kiek keistoka, plastikinė, bet tvirta, daugiau jokių papildomų elementų, dėl kurių aš tikrai pirkčiau šį bronzantą.

Tačiau, man labai patiko spalva, ji labai natūrali, man bet kokio bronzanto neuždėsi dėl itin švesios odos spalvos. Su šiuo atrodau natūraliai, ne per ryškiai, jis turi auksinių blizgučių, todėl labai tiks artėjančioms šventėms. 

O svarbiausia yra tai, kad bronzantas išlieka visą dieną, jis nedingsta be pėdsakų jau po kelių valandų :) Naudojimas paprastas, nebyra, gerai sklaidosi. Džiaugiuosi atradusi šį produktą :)

No comments:

Post a Comment