18/11/2016

Margarita dušo želė su spanguolių ekstraktu


Labas rytas, mieli skaitytojai. Šiandien su kaimynais žaidžiame žaidimą kuris vadinasi rungtynės, „kas garsiau“ – jie su savo popsu aš su savo Nightwish. Na, juk penktadienis :D O jei rimtai, tai nesuprantu, kaip aš pasidarau taip, kad man penktadieniui supuola visi darbai, tiksliau greičiausiai aš per savaitę visko pasidaryti nespėju. Bet tai kur spėsiu, kai dirbdama namuose vis einu ką nors patvarkyti. Štai, kad ir eidama į dušą maudytis aš sugalvoju išsiplauti savo guminį kilimėlį. Taip, jis gerai, kai nori išlipti saugiai nesusibalnojant marmūzės ir taip jis labai užknisa kai reikia rinkti iš jo plaukus. Jau vieną kartą buvau pagatava jį išmest lauk, nes praustis plaukuotoje vonioje tai nėra išeitis, bet ir valyti kiekvieną vakarą tuo labiau ne :D Šiandien noriu papasakoti Jums apie Margaritos dušo želę, kuri kvepia taip skaniai... Kvapas tikrai tinka artėjančioms šventėms!




Gaivaus kvapo dušo želė, praturtinta ne tik spanguolių, bet ir alavijų ekstraktais, švelniai prausia, drėkina ir maitina odą. Antioksidacinėmis savybėmis pasižymintis spanguolių ekstraktas, padeda apsaugoti kūno odą nuo žalingo aplinkos poveikio. Tinka naudoti visai šeimai.
Dermatologų patikrinta.

Kaina: apie 2 eurus
Kur pirkti: Drogas, Eurokos, didžiuosiuose prekybos ventruose


Aqua, Sodium Laureth Sulfate (PAM, valiklis, sudaro putas, sausina odą ir plaukus), Cocamidopropyl Betaine (PAM), Sodium Chloride (druska), Coco-Glucoside (PAM), Glyceryl Oleate (minkštiklis, PAM, emulsiklis, kvepalų ingredientas, kondicionuoja odą), Glycerin, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract (spanguolių ekstraktas - pasižymi sutraukiamuoju, priešuždegiminiu poveikiu, antioksidantas), Castoryl Maleate (kondicionierius), Polyquaternium-10 (antistatikas, suformuoja plėvelę, fiksuoja plaukus), Aloe Barbadensis Leaf Juice (Tikrojo alavijo lapų sultys - sultys, spaudžiamos iš alavijo, drėkiklis, ramina, suteikia gaivinamąjį poveikį, kvepalų ingredientas)
, Citric Acid (Citrinos rūgštis - reguliuoja pH; keratolitikas, kvapų sugėriklis), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (emulsiklis, tirpiklis, kvepalų ingredientas), Potassium Sorbate (konservantas), Sodium Benzoate (konservantas), Parfum, Disodium EDTA (konservantas), CI 16255 (raudonas kosmetinis dažiklis).


Taigi, spanguolės. Kvapas saldokas, šiltas, kai jis pasklinda vonioje, joje norisi būti ir būti :) Dušo želė rausvos permatomos spalvos, putoja gausiai ir prausia gerai. Viena, kas man nelabai patinka tai sudėtyje esantis SLS ir druska. Tad čia manau dar yra kur patobulėti. Bet aš dušo želę jau išnaudojau, odos neišsausino, nors aš aišku visuomet po maudynių naudoju kūno kremą arba losjoną.

Aš norėjau dušo želę pakartoti, ieškojau Maximos mugėje, bet dar neradau :( O tikrai būčiau nusipirkusi, nes tas kvapas man be galo patinka :) Kai dušo želė taip skaniai kvepia, tai vonioje užtrunku ilgiau prausdamasi nei ją šveisdama ;D :).

No comments:

Post a Comment