04/11/2016

Margarita valomasis rankų gelis


Negaliu patikėti, kad atrodo jog pagaliau turime ratus :D Net baisu rašyti, nes atrodo, kad kažkas nutiks. Dar toli važiuoti negalime, nes reikia žieminių padangų, bet turime auto, kuo aš tikrai dar negaliu patikėti. Ir kažkaip susiklostė, kad būtent tokią, kokios aš norėjau... Kiek skelbimų peržiūrėta, kiek turguose prasitrinta :) Man kartais atrodo, kad blogas turi kažkokią stebuklingą galią, nes parašiau jog tikiuosi, kad pagaliau rasime, ir išsipildė :D Žodžiu, gal čia reikia savo visą norų sąrašą surašyti? :D O jų turiu tik du. Atrodo nedaug, tačiau žinant mane, nebus taip paprastą. Bet šioje vietoje palikime intrigą, apie tai papasakosiu vėliau, o šiandien pasidalinsiu apžvalga apie Margarita valomąjį rankų gelį. Mano skaitytoja teiravosi apie jį, be to tai labai fainas dalykas, todėl jaučiu pareigą greičiau apie jį papasakoti.





Valomasis rankų gelis su alavijų ekstraktu. Tyrimais įrodytas antibakterinis poveikis. Drėkina, panaikina nemalonius kvapus. Naudojimas: lašą gelio paskirstykite ant rankų ir palaukite 30 s, kol jis įsigers. Tinkamas naudoti visai šeimai. Patogus nešiotis su savimi. Primename, kad valomieji geliai neatstoja rankų plovimo.

Kaina: 1.99€

Kur pirkti: Droge, Eurokos, didžiuosiuose prekybos centruose, abar internete



alcohol denat (tirpiklis, pasižymi sutraukiamuoju, antibakteriniu poveikiu, mažina klampumą), aqua (vanduo), hydroxyethyl ethylcellulose (rišiklis, tirštiklis, emulsijos stabilizatorius, sudaro plėvelę), glycerin (minkštiklis), panthenol (drėkiklis, pasižymi gydomosiomis savybėmis), aloe barbadensis extract (Tikrojo alavijo ekstraktas - drėkiklis, ramina, suteikia gaivinamąjį poveikį, kvepalų ingredientas), parfum (benzyl benzoate (konservantas, tirpiklis), limonene (kvapiklis, tirpiklis).


Kai praplėšiau gautą siuntinį, pirmą būtent ištraukiau šį gelį, ir pagalvojau: kaip pataikė! Aš esu tikra higienos fanė (manau tai jau turėjo būt aišku iš mano blogo), todėl tokių gelių turiu net kelis. Įvairių kvapų, vieni patinka labiau, kiti mažiau. Rankinuke turiu net du :D

Kvapas kartais gerai, bet paskutinį kartą taip nepataikiau, kad žiauru. Nuo to kvapo bloga ne tik man, bet ir mano vyrui, todėl grečiausiai aš su ja atsisveikinsiu. Bet ir konsistencijų būna skirtingų, su vienomis tiesiog išsimozoji ir net rankos atrodo nešvaresnės nei buvo prieš tai :D

Visų pirmą pagirsiu pakuotę, ji sandari, kas labai svarbu tokioms priemonėms. Aš nenoriu, kad mano rankinės turinys būtų išterliotas antibakterine žele. Šios želė konsistencija labiau vandeninga, nelipni, bet ne per skysta. 

Kas keisčiausia, kad kvapas nors ir ne kažkokių neįtikėtinų dalykų, bet labai malonus. O štai sudėtimį aš iš tikro esu susižavėjusi. Man paskutiniu metu atrodo, kad kelerius metus trukęs darbas pasiteisino, nes kompanijos padarė kažką gero su sudėtimis. 

Šį kartą tik reikalingį dalykai, labai nustebau išvydusi neilgą sudėtį (kaip tokios priemonės). Jokių dažiklių, nelė permatoma, kvapikliai pačioje pabaigoje. Net gi ir žadėtų ekstraktų radau! Želė susigeria labai greitai, nėra lipni, o kas svarbiausia, po jos rankos atrodo tikrai švaresnės. Jei ir Jūs pamišę dėl higienos rekomenduoju atkreipti dėmesį į šią naujieną, kuri tikrai rado vietą mano rankinėje ir  net išstūmė prieš tai buvusią priemonę.

No comments:

Post a Comment