16/11/2016

Matrix Total Results Color Obsessed Miracle Treat 12 purškiamas losjonas


Aš būtinai noriu apie jį papasakoti. Noriu, nes jis geras, noriu, nes radau savo panaudojimo būdą, kuris man labai patinka! Taip, tai Matrix Total Results Color Obsessed Miracle Treat 12 purškiamas losjonas iš TopBeauty dėžutės. Jį gavusi aš iš pradžių net nusivyliau, nes ant pakuotės užrašas skelbia, kad jis yra skirtas dažytiems plaukams. Mano plaukai nedažyti. Paprastai, kas tinka dažytiems plaukams, maniškiams netinka, bet šį kartą buvo atvirkščiai. Be to, ši priemonė pirmo susipažinimo metu kėlė dviprasmiškus jausmus dėl skaičiaus 12. Jau 2-1 priemonės man kelia nerimą, o čia net 12. Bet, kadangi mane traukia violetiniai produktai ir viskas kas yra violetinės spalvos (tai galime matyti iš mano tapetų, kurie jau beje man nebepatinka, lol), aš priemonę išbandžiau jau sekantį rytą ir net nežadu jos niekam perleisti.




Matrix Total Results Color Obsessed Miracle Treat įvairių paskirčių purškiklis veikia jūsų plaukus 12 skirtingų poveikių:

tinka dažytiems plaukams,
akimirksniu suteikia glotnumo,
apsaugo nuo vėlimosi,
padeda padaryti plaukus švelnesnius,
apsaugo plaukus nuo sužeidimų,
suteikia drėgmės,
padeda apsaugoti nuo lūžinėjimo,
palengvina šukavimą,
padeda išlaikyti natūralią formą,
padeda sumažinti garbanojimąsi,
išlygina plaukus,
atkuria plaukų spindesį.

NAUDOJIMAS: Po Matrix Total Results Color Obsessed šampūno ir kondicionieriaus naudojimo. Pakratykite prieš naudodami. Purkškite produktą ant rankšluosčiu nusausintų plaukų, iššukuokite ir suformuokite kaip įprasta.

Kaina: 11.90 €

http://www.topbeauty.lt/matrix-total-results-color-obsessed-miracle-treat-12-purskiamas-losjonas-125ml




Paskutiniu metu pastebėjau, kad mane pradėjo traukti priemonės plaukams. Tokio potrauko vedama ir nusipirkau TopBeauty dėžutę. nes žinojau, kad profesionalai parinks tai, ko man reikia, bet aš apie tai dar nežinau. Ir neklydau. Po truputi manyje apsigyvena plauku kaukių, aliejukų, kremukų ir viso kitko manija ir bijau, kad po advento kalendorių manijos ši mane apsės galutinai.

Taigi, violetinė pakuotė smagiai atrodo ir yra kokybiška, turi purkštuką, kas man itin patinka. Jis dozuoja normaliai, kadangi kremo konsistencija nėra nei per daug riebi, nei per daug skysta. Toks super viduriukas :) Smagu ir tai, kad pakutoė kokybiškai pagaminta, visos etiketės nepavargsta nuo naudojimo.

Bet geriausias dalykas yra pačio losjono konsistencija. Jis baltos spalvos, turi malonų, bet ne per daug intensyvų kvapą. Ir svarbiausia, kad jis nėra riebus, susigeria į plaukus labai greitai, ant delnų nelieka nė pėdsako.

O dabar apie tai, kad jį naudoju aš. Pamenate šią nuotrauką?


Taip visiškai nepasikeliant ir nesigiriant, plaukai čia atrodo itin gerai. Ką dariau? Ne paslaptis, aš galvą plaunu iš vakaro. Tuomet plaukus išdžiovinu (na, kitaip neišeina, tenka džiovinti), ir susirišu kuoduką su invisibooble gumyte. Svarbu yra susukti ir surišti, jei pasileis, o mes perrišim iš naujo, nieko nesigaus! Beje, nepaminėjau, kad natūraliai mano plaukai linkę banguotis, bet jie nėra nei tiesus, nei banguoti. Toks balaganas. Tikrai nieko panašaus į rezultatą nuotraukoje :)

Na, žodžiu, ryte išleidžiu tą kuodą ir tuomet užsipurškiu ant delnų losjono. Po to išskirštau ant plaukų, bet neskirstau garbanų. Tuomet būna toks "OOOOP" efektas. Plaukai, kurie buvo per naktį sugulę bet taip, lyg įgauna formą, atsigauna ir atrodo tikrai gerai. Tiesinti net rankos nebekyla ;)

Taigi, man pasiteisino tas punktas, kad padeda išlaikyti natūralią formą net su kaupu... Aišku man losjonas pasiteisina ir kaip priemonė nuo karščio, džiovinant ir tiesinant plaukus tai yra būtina. Smagu atrasti tokias priemones, nors atrodo iš pažiūros ji man ir netiks. Šį Matrix losjoną rekomenduoju drąsiai, jis įsikūrė pas mane ant kriauklės kampo ir nežada užleisti pozicijų.

No comments:

Post a Comment