03/11/2016

Maybelline Color sensational loaded bolds „Fiery fuchsia“ 882, „Midnight merlot“ 885 ir „Berry Bossy“ 886

 Valgydama eilinį rafaelo saldainį aš pagalvojau, kad tai pats geriausias būdas testuoti lūpų dažus :D Kažkas man paskutiniu metu pasidarė, taip pamėgau rafaelo, kad negaliu be šių saldainių nė dienos. Keista vienok, nes po to kai jų suvalgau man nuo kokoso būna nelabai gera. Na, žodžiu, moralas toks, kad viskas visiems negali tikti. Kalbu apie Maybelline Color sensational loaded bolds lūpų dažus. Ilgai, oi ilgai aš tempiau su šia apžvalga. Ir neturėjau rezultato nuotraukų, ir galbūt nelabai buvo ūpo. Šaknys tame, kad ne visos spalvos tiko prie mano lūpų pigmento. Iš tikrųju, manau truputi išlepau testuodama MAC lūpų dažus... Tad čia kaip visada, galioja viena taisyklė, ne visada tas kas tinka man tiks ir Jums ir atvirkščiai. Viena spalva man tiko, turbūt nėra labai sunku atspėti kuri?






Intensyvūs spalvų pigmentai. Matinis efektas. Kreminė tekstūra, kad lūpų dažai teptųsi ypač lengvai ir lūpoms suteiktų malonų pojūtį. 3 ryškūs atspalviai: 882 Fiery Fuchsia, 885 Midnight Merlot, 886 Berry Bossy.

Kaina: apie 10 eurų

Kur pirkti: Drogas, Eurokos, didžiuosiuose prekybos centruose








Faktas, kaip blynas, „Fiery fuchsia“ 882 man labiausiai tikusi spalva. Man atrodo, kad tuoj mano kosmetinėje bus tik tokios spalvos lūpų dažai. Negerai, nes norisi įvairovės. Tai pigmentuota, matinė, bet truputi satininio užbaigimo turinti spalva. Maloni lūpoms, neturi kvapo, nėra lipni. Tačiau, ką reiktų patobulinti, tai konsistencija.

Ji per daug kreminė, ko pasekoje reikia labai iš peties padirbėti, norint gražiai pasidažyti... O jei gražiai nepasidažai, tuomet tenka darbuotis su maskuokliu. Šiaip formulė nedžiovina lūpų, bet ant puodelio palieka žymes ir po to lieka ūsiukai (čia jau apie visas tris spalvas kalbu). Bet į raukšleles nesubėga, išlieka apie kelias valandas. Jei konsistencija būtų ne tokia kreminė ir minkšta, būtų tikrai super.

Na, o apie tamsesnes spalvas, tai „Midnight merlot“ 885 – labai graži, bordo spalva į raudonumą (aš tikėjausi, labai tikėjausi, kai pamačiau šį lūpų dažą, kad jis bus rudas, bet gerai, kad ne, nes pasirodo, kad tamsūs rudi lūpų dažai man iš vis netinka). O Berry Bossy“ 886 tai violetinė, gan permatoma į rūžavumą spalva. Abu lūpų dažai man nepatiko, nes tik užtepus sutekėdavo į raukšles, susigrūsdavo ir būdavo sunku tai ištaisyti.

Šiaip man tikrai gaila, kad mano lūpų pigmentas toks pokštautojas ir šitaip neduoda pasimėgauti tamsesnėmis spalvomis, nes man tikrai patiktų. Aš noriu violetinio lūpdažio... :( :) Visi lūpų daža kažkiek sausina lūpas, bet tikrai ne per labiausiai. Beje, mano mėgiami lūpų dažai iš Maybelline: Color Sensational Creamy Mattes 932 Clay Crush, Maybelline Color sensational The Creamy Mattes matiniai lūpų dažai 975 divine wine (čia iš vis topas), ir Maybelline Color Sensational Vivid rose 904 (tikrai prilipo). Apie juos visus galite taip pat pasiskaityti mano bloge :)

No comments:

Post a Comment