15/11/2016

Mirra Lūpų dažai ICON STYLE - MERILIN


Sveiki, mieli skaitytojai :) Paskutiniu metu labai džiaugiuosi tuo, kad nebeužspaminu Jūsų įrašais :) Šiandien kėliausi anksti, tačiau ryte nebuvo noro rašyti, išvykau į porą susitikimų ir nuotaika bei minčių iš karto atsirado :) Kaip tik pagalvojau, kad aš esu labai keistas žmogus, nes jei aš nenorėsiu bendrauti, tai niekam nieko ir neišeis... Šiandien buvau pas kirpėją, man patrumpino plaukus, ir nors lankiausi pas ją pirmą kartą, man buvo labai įdomu stebėti, koks ji šiltas žmogus, kaip greitai radome kontaktą ir juokėmės nepraėjus po pažinties net 5 minutėms. Taip jau nutiko, kad nebeėjau pas savo kirpėja ko gero dėl tos pačios priežasties, kad nepatiko bendravimas. Pakėlė ūpą ir tai, kad greitai bei užtikrintai dirbo ir aš pagalvojau, kad gerų profesionalų kirpėjų ne taip jau ir daug... :)




Nauja kolekcija ICON STYLE. Menas būti moterimi.
Aprašymas:
Švelni formulė su vertingu kelių rūšių vašku užtikrina neprilygstamą drėkinimą ir apsaugą visai dienai. Švelni tekstūra, atlasinis žvilgesys, tobulai sudaryta paletė. Jau po pirmojo naudojimo mėnesio lūpos 62% glotnesnės ir prisisotinusios drėgmės*.
* Patvirtinti savanorių testavimo rezultatai.
Lūpų dažai efektingai, stilingai, šiuolaikiškai moteriai!

Kaina: 15.90 €

Kur pirkti: Mirra internetiniame puslapyje

http://mirra.lt/catalog/production/lupu-dazai-icon-style-merilin/


Sudėtis:
PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE (PAM)OCTYLDODECANOL (riebusis alkoholis, kvepalų ingredientas, tirpiklis, minkštiklis)POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE (emulsiklis)POLYETHYLENE (emulsijos stabilizatorius)MICA (žėrutis)OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE (mminkštiklis)POLYBUTENE (rišiklis)CETYL DIMETHICONE/BIS-VINYLDIMETHICONE CROSSPOLYMER (minkštiklis)SYNTHETIC BEESWAX (tirštiklis)EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX (rišiklis)DIISOSTEARYL MALATE (PAM), FLAVOR (AROMA), DIETHYLHEXYL SYRINGYLIDENE MALONATE (saugo odą)CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE (tirpiklis, minkštiklis, tirštiklis, emulsiklis, gydo odą, pasižymi priešuždegiminėmis savybėmis, sukuria barjerą sulaikantį drėgmę odoje)TALC (talkas, absorbentas).







Tą patį galiu pasakyti ir apie kokybiškus natūralios kosmetikos lūpų dažus. Teko susidurti su geros sudėties, bet nelabai veikiančiais lūpų dažais. Turiu omenyje, kad arba nubėgdavo arba skonis būdavo nekoks, nelaikydavo, na vienu žodžiu ne kažkas. Mūsuose mat dar egzistuoja toks manymas, kad jei jau gaminys iš saugių ingridientų tai jis gali būti ne visai tobulas. Aš taip nemanau :)

Mirra lūpų dažai nustebino ir įpakavimu: kokybiškas plastikas, su išsispaudžiančiais lūpų dažais. Prabangiai atrodo, primena kažkiek CHANEL ;) Spalva labai graži, rausva, tai pasirodo Marilyn Monroe mėgiamiausia spalva :) Puikiai suprantu kodėl. Man nepatiko tai, kad lūpų dažai paryškina raukšleles, bet patinka sudėtis, tai, kad išsilaiko apie porą valandų ir, kad sluoksniuojant galima išgauti skirtingą rezultatą.

Mano lūpos dabar kiek nukentėjusios nuo orų permainų ir lūpų dažų testavimo, bet šis lūpdažis tai atgaiva, nes jis ne tik, kad nesausina jų, bet ir drėkina. Suteikia gražų satininį efektą. O aišku, geriausia vieta tai nebloga sudėtis ;) Aš labai mėgstu testuoti lūpų produktus, atrodo, ką dar galima išrasti? Bet kiekvieną kartą suprantu, kad tikrai galima. Tik tikri profesionalai gali sukurti puikius, kokybiškus ir geros sudėties lūpų dažus.

No comments:

Post a Comment