11/11/2016

Moters pasaulis 2016, ar verta?


Šiandien mane vyras paskatino ir liepė varyt į parodą kuo greičiau, nes: ar tu išprotėjai, ryt nieko nepamatysi, tik prasistumdysi? :D So, aš stvėriau mamą už parankės ir nulėkiau į parodą. Po to dar į Maximos grožio mugę. Išleista krūva pinigų, ar man kažko reikėjo? Nea, bet jau nupirkau dovanų, apžiūrėjau viską, radau tikrai gerų nuolaidų! Tai kaip čia susilaikyt ir visko neprisipirkti?

Kaip visuomet niekada nenuviliantis dydžių puikavosi Make up for ever stendas. Bet aš prie jo ilgai neužsibūvau, mama nutempė tolyn.. :D



Netrukus pasitiko L`occitane, su tikrai dideliu, puikiu, papuoštu stendu. Gavome mėginėlių, pirkau dovanų, tada gavau dar mėginėlių ir labai labai gerą nuolaidos kuponą, su kuriuo galima gauti nemokamą rankų kremuką dovanų! Omg, man tikrai nieko nereikia ;D


Avon stendas irgi nenuvylė, gavome mėginelių, taip pat išsuostėme naująjį aromatą (dieviškas).




Žinoma, ir Uoga Uoga stendas, bet prie jo ilgai neužsibuvau



O čia stustojau, ir nusipirkau vonios druską, bet po to gailėjausi, nes tokį kiekį tempti buvo nelengva :D



Muilo namų stendas, kaip visuomet didelis ir gražus. Pirkau vonios burbulą.


Vivi stendas nustebino mažumu ir skylėmis. Mamai susidomėjimo nesukėlė, nutempė toliau :D...


Ekspertų kampas


O va čia geriausia dalis, pažiūrėkite kokios nuolaidos. Manau, kad tai geriausias parodos pasiūlymas, Schaebens kaukės tik po 1 eurą,


O ten kairėje, krepšiuose buvo sudėti Bioten pienelis, prausiklis ir šveitiklis (atsisėskite) tik po 1 eurą! Aš manau, ryt šis stendas bus nušluotas nuo žemės paviršiaus, jei to dar nenutiko šiandien vakare ;) Taigi, apsiprekinus aš dar nuėjau į Maximą, kur vėl apsiprekinau. Baisoka jau žiūrėti į sąskaitą tiesą sakant :D Pirkinius parodysiu sekmadieni, kaip įprasta. Beje, parodoje dar buvo Melkior, Inhair stnedai, kurių nepavyko nufotografuoti, labai daug drabužių, papuošalų, pėdkelnių, valiklių, na, visko, bet juk jūs žinot, ko einu ten aš ;) Šį kartą manęs paroda nenuvylė, rekomenduoju apsilankyti :)

No comments:

Post a Comment