04/11/2016

NYX LIP LINGERIE Skysti matiniai lūpų dažai lipli 05


Labas rytas! Mano galvoje prieš užmiegant vyksta tikras mūšis: pabaigtas šampūnas rėkia, papasakok apie mane, kitas kremas šaukia: pasakok apie mane, nes mane ilgai naudoji :) Taip, man vis dar gera nuotaika, todėl nieko nelaukus dalinuosi dar vienu atsiliepimu. Žinot, pas mane visuomet arba balta arba juoda, pas mane nėra jokių pilkų atspalvių (o ką aš sakiau, kad su manimi neliūdna? :D )... Tiesą sakant, kai NYX atvežė LIP LINGERIE, aš maniau, kad bus daug apžvalgų, bet kažkaip antplūdžio nebuvo. Ir savąjį aš pagaliau turiu, deja šį kartą vėl prašoviau su spalva, tuoj pamatysite kodėl :D






Lip Lingerie

Skysti matiniai lūpų dažai

Pasinerkite į kai ką gundančio su lūpų dažais Lip Lingerie - mūsų naujus besvorės tekstūros skystus lūpų dažus pliušiniu matiniu paviršiumi. Plati nude atspalvių gama neabejotinai patenkins net išrankiausius poreikius, o kreminė tekstūra suteiks lūpoms putlumo.

Kaina: 8,49 €

Kur pirkti: Nyx parduotuvėje, Panoramoje VIlniuje, Douglas fizinėse parduotuvėse arba internetinėje parduotuvėje:





Rinkoje pristatoma net 12 atspalvių, aš išsirinkau šaltą rudą, tamsiausią lipli 05. Seniai norėjau rudos spalvos lūpų dažų, todėl pamaniau, kodėl gi nenušovus dviejų zuikių iš karto? :D Bet deja, su šia spalva atrodau labai keistai... Nepaisant to, tai unikalus NYX produktas, net pakuotė atrodo prabangesnė ir kitokia nei kitų NYX blizgesių.

Nereali ir pati konsistencija, ji kreminė, bet atrodo net neužtepta ant lūpų tampa matinė! Štai taip turi atrodyti matiniai lūpų dažai, žmonės! :) Labai įdomus aplikatorius, ilgas ir plokščias, švelnus ir minkštas, idealus tokiam lūpų dažui apllikuoti. Nieko geresnio aš neesu mačiusi. Labai faina atspalvių gama, nuo šviesių nude įvairių spalvų iki rudų tamsių... Yra ir ryškių spalvų iš šios serijos, bet iki mūsų dar neatkeliavo.

O dabar linksmiausia dalis, lūpų dažai ne tik pigmentuoti, super gerai tepasi, nesigumuluoja, bet ir išlieka be proto ilgai! Iki vakaro, o kai buvau NYX parduotuvėje, užsitepiau ant rankos, na ir... Niekaip nenusiplovė :D Taigi, valyti teks su vandeniui atspariu valikliu. Ir taip, jie sausina lūpas. Tikrai. Nepaisant to, rekomenduoju pabandyti, nes tai yra kokybiškaiusi matiniai lūpų dažai kokius man tik teko matyti. Netepa, nenuteka, nepalieka dėmių, išsilaiko, nelipnūs, kvapo nepastebėjau. Todėl aš būtinai išsirinksiu sau tinkančią spalvą, nes tokius lūpų dažus savo kosmetinėje turėti privalu.

2 comments:

  1. Bent nuotraukoje spalva atrodo labai moderniai! Įsivaizduoju, jog priderinus skaistalus, kurie pridėtų veidui gyvybės, atrodytų labai gražiai :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tai jau taip, šiai spalvai modernumo tikrai netrūksta :) Bet štai skaistalų manau tinkančių neturiu ir nelabai sugalvoju, kokie tiktų :)

      Delete