03/11/2016

Phyris sebo balance formula Sidabrinė valomoji formulė riebiai seborėjai (Sebo Balance Formula)


Labas rytas, mielieji! Šiandien aš kaip niekada džiugiai nusiteikusi, kupina daug gerų minčių, todėl nusprendžiau nieko nelaukus prisėsti prie blogo. Aš pastebėjau, kad jei ankščiau aš mėgdavau vartytis lovoje iki beležinkada, tai dabar aš atsikeliu ankščiau, išgeriu savo rytinę kavą, ir taip jaučiuosi daug daug geriau, nei kad vartydamasi iki 11 valandos ryto. Diena būna daug produktyvesnė. Paskutiniu metu taip pat peržiūrinėdama nuotraukų folderius aš pastebėjau, kad apie daugumą produktų jau galėčiau parašyti, bet dar neturiu dalies nuotraukų. Taigi, šiandien eisiu fotografuoti. Žinote, iš vis paskutiniu metu blogą tiesiog užgriuvo naujienos, naujienos yra labai labai gerai, tačiau mano tikslas lieka toks koks buvo: supažindinti skaitytojus su kosmetikos rinką taip išsamiai kaip tai gali vienas žmogus, šio grožio blogo autorė, t.y. aš :) Štai kodėl stengiuosi vis šį tą ir pati nusipirkti, o ne tik aprašyti tai ką gaunu. Noriu žiūrėti ne tik į vieną pusę, noriu žvelgti plačiai. Kaip įmanoma :) Todėl, pajutau poreikį produktams skirti daugiau dėmesio. Daug daugiau, juk jie to nusipelnė. Todėl aš mėginsiu atsikelti ankščiau, kad Jus nuo šiol pasiektų ir rytiniai mano straipsniai. Žinoma tuomet, kai tik turėsiu daug gerų minčių, visai kaip šiandien :) Beje, su Phyris sebo balance formula veido kremu buvo įdomiai, iš pradžių kompaniją man išsiuntė vieną, tuomet mėnesį laukėme, kol jis mane pasieks. Nesulaukėme, tada man išsiuntė dar vieną, o po to gavau du kremus. Savaime suprantama, aš viena kremą išsiunčiau atgal kompanijai. Na, paskutinis faktas: sudėtį aš žinojau prieš bandydama. Nebesinori drebėti ir bijoti, kad kažkas bus ne taip... Todėl, atkreipkite dėmesį į sudėtį!




Ši lengva ir gaivi formulė 24-valandų nepriekaištingai riebios odos priežiūrai. Sidabro mikrodalelės ir afrikietiškojo baltmedžio efektyviai sumažindama riebalų išskyrimą bei jų gamybą odoje, užtikrina matinę ir lygią odos struktūrą. Greitai sumažėja užsikimšusių porų (komedonų) skaičius. Kinietiški lapai Huang Qi užkerta kelią uždegimui ir spuogų infekcijos plėtrai, skatina žaizdų gijimą. Riebiai seborėjai – naudoti namie.

Biologiškai aktyvios medžiagos:

Mikro-Sidabro dalelės (antimikrobinis poveikis, porėtos dalelės absorbuoja riebalus).
Matinį efektą suteikianis antibakterinis kompleksas: Afrikietiškojo baltmedžio (Enantia Chlorantha)medžio žievė ir oleino rūgštis.
Kinietiški lapai Huang Qi (Astragalus Membranaceus) – antiuždegiminis, žaizdų gijimą skatinantis poveikis
Mažmeninė kaina: € 28,67 / 99 Lt


aqua, c12-15 alkyl benzoate (minkštiklis, pasižymi antibakterinėmis savybėmis, kondicionuoja odą), pentylene glycol (drėkiklis, minkštiklis, pasižymi antibakterinėmis savybėmis), glycerin, ethylhexyl isononanoate (minkštiklis, kondicionuoja odą), distarch prosphate (absorbentas, rišiklis, klampumo reguliavimo medžiaga), butylene glycol (drėkiklis, tirpiklis, tirpdo aliejus), mineral oil (gaunamas iš naftos, tirpiklis, antistatikas, minkštiklis), hydroxyethyl acrylate (PAM), sodium acryloydimethyl taurate copolymer (rišiklis, emulsijų stabilizatorius, klampumo reguliavimo medžiaga), dimethicone (formuoja plėvelę, klampumą didinanti medžiaga), enantia chlorantha extract (pasižymi priešuždegiminiu poveikiu, kondicionuoja odą), xanthan gum (emulsiklis, rišiklis, PAM, gelifikantas, klampumo reguliavimo medžiaga), astragalus membraneceus root extract (Plėvėtosios kulkšnės šaknų ekstraktas), dipropylene glycol (tirpiklis, drėkiklis), silver (sidabras - pasižymi antibakteriniu poveikiu, pigmentas), lecithin (odai identiškas ingredientas,drėkikls, minkštiklis, emulsiklis, skatina odos atsinaujinimą), phenoxyethanol (konservantas), arginine (antioksidantas, antistatikas, kondicionuoja plaukus), oleanolic acid (antioksidantas, pasižymi priešuždegiminėmis savybėmis, ramina, šviesina odą), parfum (kvapiosios mežiagos).

Nors aš šią valomąją formule labiau vadinčiau ne kremu, o emulsija. Dėl jos konsistencijos. Ji balta, visiškai neriebi, kvapo nejaučiu, nelipni ir susigeria akimirksniu! Tinka jautriai odai. Tiesa, vis nepamiršau paminėti svarbaus fakto, prieš išsirenkant ją kompanija manęs išklausinėjo visko apie mano odos būklę. Tokio dėmesio aš iš nieko dar nebuvau sulaukusi. Labai malonus bendravimas, tiesiog jauti, kad tavim rūpinasi, o ne bruka tau šveitiklį, nors tau reikia kūno aliejaus :)

Pakuotė kokybiška, tūtelės formos, raidės nenusitrina ir nenusivalo, viskas pagaminta labai kokybiškai. Priemonė būna supakuota į dėžutę ir uždaryta su folija kaip priklauso.

Taigi, kai išsiaiškinome, kad kenčiu nuo labai besiriebaluojančios kaktos ir nosies man buvo parinkta ši formulė. Keista taip rašyti :) Aš pastebėjau, kad man ji buvo itin tinkama šiltesniu metu, dabar jau nakčiai naudoju drėkinantį kremą, o šį ryte. Labai patogu naudoti prieš makiažą, nes susigeria greitai, ir prailgina makiažo pagrindo buvimo trukmę, riebios vietos pradeda blizgėti apie darbo pabaigą, ne per pietus.

Tai labai įdomus produktas, kuris turi savo kainą, bet pažvelgus į sudėtį tampa aišku kodėl. Praktiškai vien saugūs ingredientai ir daug ekstraktų, o kas ta plėvėtoji kulkšnė aš neturiu supratimo, gyvai matyti manau neteko ;) Svarbiausia, kad oda lieka mažiau riebi, nes formulė kontroliuoja riebalų išsiskyrimą. Nekemša porų. Jei ir Jūs kaip ir aš vargstate su riebaluoti linkusia veido oda, siūlau atkreipti dėmesį, beje, dar kompanijos atstovai man patarė nešveisti odos per daug. Manau šveičiau, nes naudojau veido valymo aparatą, o kai jį iškeičiau į konjak kempinėlę rezultatas kur kas geresnis.

No comments:

Post a Comment