06/11/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #79 Makeup Revolution, Green Feel, L`occitane, mano pirkiniai ir kt.


Labas rytas, mieli skaitytojai. Vakar visą dieną nebuvau namie, po to norėjau rašyti apie Mirra lūpų dažus ir supratau, kad neturiu normalios rezultato nuotraukos... Taigi, supratau, kad geriau rašymą atidėti. Pats geriausias sprendimas buvo tada, kai nusprendžiau rašyti tik tuomet, kai pati norėsiu. O šiandien prabudus pamačiau, kad atėjo tikra žiema, taip ir norisi jau puošti namus :) Geriu savo rytinę kavą ir valgau pusryčius, bei pasakoju Jums ką gero nusipirkau šią savaitę. Taip pat kas mane šią savaitę palepino :) 


Pradėsiu nuo Makeup Revolution šešėlių paletės. Labai norėjau, bet ilgai sukau ratus Eurokos aplink stendą, nes nebenorėjau nusivilti. Todėl nusipirkau kiek brangesnę paletę, tikiuosi, kad šį kartą bus viskas ok :) Va ir mano atvaizdas matosi, taip aš nešioju akinius ;D



Šią savaitę atsinaujinau savo atsargas, šį Lumene prausiklį aš kartoju, labai džiaugiuosi jį atradusi. Na,kaip ir Dove šampūną, kurį naudojau beveik visus metus... :)


Kai atvėsta oras, aš dievinu maudynes vonioje. Labai apsidžiaugiau radusi Isana širdeles Droge, Lietuvoje, griebiau iš karto! Tik, čia ne vonios bombą, jei ką, pasistengsiu aprašyti bloge, bet tos su rožėm jau sunaudotos :D Kažkaip dažnai tie visi reikalai voniai net neatkeliauja iki blogo, nes aš labai juos mėgstu ir naudoju tą patį vakarą :)


Aš pabaigiau Green Feel pasakojimų seriją, todėl atstovai man pasiūlė išmėginti priemones veidui. Šį kartą tai micelinis ir veido kremas. Ar žinote, ko bloggeriams niekada nebus per daug? Micelinių ir makiažo valymo priemonių! Juokauju, kad galėtų kas nors litrą padovanoti, būčiau tikrai dėkinga :D


L`occitane salonuose jau vėl naujienos, šį kartą nusipirkau labai įdomų rankų kremą, kvapas nerealus, pasistengsiu papasakoti apie jį po savaitės.


Na ir mano pirkiniai iš Maximos grožio mugės. Labai įdomi vonios druska, netgi manau, kad apie ją papasakosiu bloge. Kažkaip visos kitos man tik vonios druskos, nieko įspūdingo... O šios nustebino tikrai. Margarita atnaujinti rankų muilai man labai patinka, perku jau ne pirmą. Na ir kartoju Geomar kūno aliejų. Kažkaip nieko gero neradau, kuo galėčiau jį pakeisti. Tokie mano savaitės pirkiniai ir dovanos, ačiū labai Green Feel kompanijai :)

No comments:

Post a Comment