27/11/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #82 Rasa, Artdeco ir NYX!


Sveiki, mieli skaitytojai. Šis savaitgalis buvo ilgas, vakar važiavome į Klaipėdą, bet nenuvažiavom, nors labai norėjome. Kažkoks jovalas pastaruoju metu vyksta, niekas nesusidėlioja į vietas. Pirmadienį aš buvau labai geros nuotaikos, ji iš dalies pasiteisino. Nors dar ne visus atsakymus sužinojau, šią savaitę atėjo labai daug dovanų, bet apie viską iš eilės.

Labai ačiū Rasa, mane pasiekė naujienos Ultimate Colour System rinkinukas plaukams, skubėjau fotografuoti, nes labai noriu išbandyti. Nuojauta sako, kad purškiamoji priemonė man patiks labiausiai. Jau vonioje, bandysiu šį vakarą :)



Naujoji Atdeco kalėdinė kolekcija, apie ją kalbėsime jau artėjančią savaitę. Labiausiai intriguoja lūpų dažai. Tiesą sakant, mane labai pradžiugino šalia buvęs atvirukas, labai gražūs ir šilti žodžiai, man taip smagu jausti dėmesį! Nuoširdžiai dėkoju :)


O Dieve, pagaliau #NYXBALTICS siuntinukas mane pasiekė. Vienas net buvo dingęs, man išsiuntė iš naujo... Ačiū labai: it` Christmas in my heart ;)


Gavau savo išsvajotąją kosmetinę ir viduje TIEK gėrio. OMG, nerealu, tiesiog nerealu. Čiupinėjau viską ir negalėjau atsidžiaugti. Labai geros spalvos: violetinė, metalic mėlyna, metalc žalia! Jau seniai dairausi į tokias spalvas! Nerealiai atstovams, jūs mane labai pradžiuginote.

Jau rytoj pradėsime naujienų testavimą,
gero sekmadienio! 

No comments:

Post a Comment