10/11/2016

The Balm Autobalm California paletė


Nejučia vis galvoju apie ateinančias šventes. Kaip džiaugiuosi, kad jos šiais metais vis gi nebus liūdnos (tokios būtų be auto) ir mes galėsime aplankyti visus artimuosius :) Kažkodėl aš pirmiau sugalvojau ko noriu dovanoms šioms šventėms, nei ką padovanosiu kitiems :) Šį bei tą jau turiu, bet dar galvą palaužyti teks :) Šiandien labai noriu apžvelgti The Balm Autobalm California paletę. Nors kosmetikos turiu nemažai, bet rytais dažniausiai stveriu šią. Kai pradėjau ją naudoti, net ryte pradėjau darytis akių makiažą :) Nors ir skubu, bent akies voko raukšlę pakontūruoju. 





Akių šešėliai;
Spindesio suteikiančios pudra;
Skaistalai.

Kaina: 20.00 €

http://www.dijora.lt/the-balm-lt/the-balm-autobalm-california-palete?page=5





Taip, o taip, the Balm kosmetikos kaina nėra žema. Tačiau, visi produktai džiugina, ne tik dėl savo pigmentacijos, išsilaikymo, lengvo naudojimo, bet ir dėl daugiafunkcinio naudojimo. Kaip, kad ir ši paletė. Ją sudaro skaistalai, hailaiteris ir dveji šešėliai. Hailaiteris man taip prilipo ir patiko švelni rožinė spalva, kad aš pakontūravusi akies voko raukšlę paletėje esančia rusva spalva dengiu jį ant judančio akies voko. Taip pat mėgstu paryškinti ir suteikti spindesio akies vidiniams kampučiams. Ir žinoma, skruostikaulius. Iš ties, šis hailaiteris yra kažkas tobulo ir sukurtas tokioms blyškiaveidėms, kaip aš :)

Toliau mano top spalva rusva, matinė, antakiams aš jos nenaudoju, tiesą sakant, bet kaip jau minėjau, tai pati geriausia spalva raukšlei paryškinti. Dengiasi gerai, sklaidosi puikiai, jokio vargo, kaip tik tai ko reikia ryte :)

Skaistalai irgi dažnai būna naudojami kaip šešėliai. Švelni persikinė spalva pagyvina veidą. Mažiausiai naudoju tamsiausią spalvą, kuri turi blizgučių ir rausvą toną bei rudos spalvos pagrindą, tačiau kai noriu pasidaryti pravedimą, šis šešėlis tam puikiai tinka. Beje, ką noriu pasakyti svarbaus apie the Balm šešėlius su blizgučiais. Jie pakankamai dideli, tačiau niekada neatsiskiria, apskritai šešėliai nebyra, net tokie tamsūs! Praktiškai aš jų net nenubarstau, o iškarto dengiu, kai noriu greičiau gauti ryškų rezultatą. Aišku, tai nėra labai profesionalu, bet už tai greita :)

Man patinka šios paletės dizaino mintis – vairuotojo pažymėjimas :) Taip pat gerai, kad turi veidrodį, ryte jis labai praverčia kai skubu ir neturiu laiko ieškoti kito gero veidrodžio. Pakuotė su magnetu, todėl nereikia laužyti nagų jos atidarant. Ir, nors turiu the Balm paletę, šią paletikę naudoju daug dažniau, nes tiesiog patogiau. Ir dėl paletės dydžio ir dėl produktų funkcionalumo. Trys žingsniai ir makiažas gatavas ;)

Ir taip, Jūs jau atspėjote, per artėjančias šventes aš norėčiau gauti the Balm kosmetikos dovanų, nes the Balm visuomet sugeba nustebinti, kiekvienas produktas unikalus, įpakavimai skirtingi ir įdomūs, o kokybė priverčia pamiršti kiek ši kosmetika kainuoja ;)

No comments:

Post a Comment