08/11/2016

„The Balm“ Face Primer makiažo bazė


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien aš kaip visuomet gavau pamokslą „kaip svarbu yra pasidaryti burnos higieną“, nepadėjo net pasiaiškinimai, kad dabar dantis valau su elektroninių šepetėliu. Žiauri dantų gydytoja, žiauri. Na, o jei rimtai, tai visą dieną turėjau daug darbo, ir kažkaip tai prisiminiau, vieną savo buvusį kolegą. Kai jis atėjo dirbti į tą įmonę (o ten mano vadovai keitėsi gan dažnai), mano pirmas įspūdis buvo: jaunas, užsispyręs neišmanėlis. Jaučiu, jis irgi taip apie mane galvojo. Laikui bėgant mes susidirbome, jo nuomonė apie mane pasikeitė, be to aš iš jo gavau porą neblogų pamokų. Žinote, kai baigi mokslus realiai tu nieko nemoki. Bent jau aš, viską ką mokų išmokau dirbdama. Taigi, pirmoji jo pamoka buvo: Neringa, naudok daugiau nei tik juodą ir baltą spalvas, juk spalvos tonus turi. Antroji: tik peržiūrėjus 100 gerų dizainų padarysi vieną gerą. 
Grįžtant prie kosmetikos, tik atradus šį savo pomegį aš domėjausi viskuo, tik ne baziniais produktais. Norėjau kuo daugiau šešėlių, bet ignoravau tai, kad jiems reikia šešėlių pagrindo. Ir taip toliau ir panašiai. Bet laikui bėgant supratau, kaip svarbu yra bazinės priemonės, čia kaip ir įgautos bazinės žinios, kurias toliau pritaikai darbo praktikoje... 





The Balm timeBalm Face Primer makiažo bazė praturtinta vitaminais A, C ir E. Ši bazė gali būti naudojama viena, taip ji suteiks jūsų veido odai švelnumo ir glotnumo. Arba naudokite The Balm timeBalm Face Primer makiažo bazę kaip makiažo pagrindą, taip ji padės išlaikyti makiažą ilgiau. Priemonė sumažina raukšlelių ir porų matomumą.
Naudojimas: Siekdami geriausio ir ilgalaikio rezultato, paskirstykite The Balm timeBalm Face Primer makiažo bazė pirštais arba naudokite šepetėlį.

Kaina: 28.00 €

http://www.dijora.lt/the-balm-lt/the-balm-face-primer-makiazo-baze-30ml?page=4





Kokį šimtą kartų žiūrėdavau „The Balm“ Face Primer makiažo bazės paveiksliukus internetinėje parduotuvėje. Produktas atrodė keistas, neįprastas. Neįprasta pakuotė. Taigi, žinokite realybėje pakuotė atrodo dar keisčiau. Rožinės spalvos tūtelė, su spausdintomis raidėmis atrodo tikrai žavingai ir neįprastai. Pati tūtelė atrodo kiek išsipūtusi, irgi neįprastai.

Galvojau, na kuo, pogalais gali tthe Balm silikoninė bazė skirtis nuo visų kitų silikoninių bazių? O gi skiriasi. Mano pačios nuostabai, šios koncistencija atrodo gausesnė. Na, tiesiog kai tepi, atrodo, kad ji veikia geriau, nes jos pačios užsitepi daugiau, nors naudoji tą patį kiekį. Nelabai aiškiai turbūt paaiškinau. Vienok, man labai patinka, kad ji neturi iššviesinančių dalelių. Todėl nereikia pergyventi, kad nuotraukose užšviesi kaip nejaunas mėnulis.

Su šia baze, veidas atrodo lygesnis, švelnesnis, mažos raukšlelės ir poros susilygina. Aišku, nuotraukose tai atrodo aiškiai nei realybėje tiesiog žiūrint į veidrodį. Prailgina makiažo laiką apie porą valandų.

Tiesa, dažnai girdžiu sakant, kad bazės kemša poras. Na taip, kemša, jei iš ryto prieš dažantis tepate kremą, tada nepalaukiate rekomenduoto laiko ir tepate bazę. Aš jei skubu, ir žinau, kad neturėsiu laiko laukti, kol kremas susigers iš kart tepu bazę. Bet jei vis gi tepuosi kremą ir tuomet ruošiuosi dengti bazę, prieš tai būtinai nusivalau veidą su servetėle. Aišku, kas dieną bazės nenaudoju, bet jei laikausi tokių principų man šis produktas porų nekemša.

Jei dar neturite savo kosmetikos krepšelyje makiažo bazės, rekomenduoju įsigyti, nes, makiažo pagrindas dengsis geriau, išsilaikys ilgiau, be to veido oda atrodys lygesnė ir gražesnė.

No comments:

Post a Comment