09/12/2016

Biok Dermatology micelinis vanduo


Jau esu ne vieną kartą pasakojusi, kad televizorių žiūriu labai retai... Ypač lietuviškus kanalus, be to negaliu suprasti, kodėl nacionalinis transliuotojas rodo tiek daug laidų ir serialų bei filmų apie karą? Tas pats ir delfyje, ta propaganda jau vemti verčia, šito portalo aš stengiuosi neatsiversti ir man puikiai sekasi. Bet štai, neseniai per LRT kultūros kanalą atradau Rožicko laidą Stambiu planu. Mano pačios nuostabai ją žiūri ir mano mama :) Nors turbūt būtų sunku surasti tai, ko ji nežiūri :D Vienu žodžiu, Rožickas niekada nebuvo mane žavinti asmenybė, kol supratau, kad aš mačiau tik vieną jo pusę. Tiesa, kadangi laidos labai priklausomos nuo pašnekovo, tai šios dienos laida man nepatiko. Apibendrinimas, ne viskas kas lietuviška yra blogai ir ne viskas kas lietuviška yra gerai ;) 
Į Biok Dermatology micelinį vandenį žvalgiausi seniai, pasitaikius akcijai pagaliau nusipirkau ir nesigailiu :)




Užtikrina veido odos švarą, pašalina makiažą ir kitus nešvarumus. Naujoviškos kosmetikos priemonės efektyvumas užtikrinamas naudojant 100% natūralias aktyviąsias sudedamąsias dalis. Patentuota sudedamoji dalis BIOTILYS® pasižymi išskirtinėmis sveiką odos struktūrą atkuriamosiomis ypatybėmis. Sudėtyje esantis Dipotassium G. ramina sudirgusią odą, apsaugo nuo uždegimo. Priemonė hipoalerginė. Ji suteikia išskirtinį gaivumo pojūtį.

Kaina: 9.99€

Kiekis: 250 ml

Kur pirkti? Drogas, Eurokos, Maximoje, taip pat internetu:
http://www.kosmetikosdnr.lt/kitos-kosmetikos-priemones/dermatologine-kosmetika/biok-dermatology-micelinis-vanduo/#ingredients-container


Aqua, Pentylene glycol(drėkiklis, minkštiklis, pasižymi antibakterinėmis savybėmis), PEG-6 caprylic/capric glycerides (emulsiklis, minkštiklis, kondicionuoja odą), Panthenol(drėkiklis, pasižymi gydomosiomis savybėmis),Disodium cocoamphodiacetate (PAM-valiklis, sudaro putas, kondicionuoja odą),  Ethylhexylglycerin (minkštiklis, konservantas), Propanediol (tirpiklis, klampumo reguliavimo medžiaga, drėkiklis), Lactobacillus ferment lysate (kondicionuoja odą), Allantoin (veikia antialergeniškai, priešuždegimiškai, ramina ir saugo odą), Dipotassium glycyrrizinate (gaunamas iš saldymečio, drėkiklis, ramina odą, gydo sudirgimus, mažina alergijas), PPG-1-PEG-9 lauryl glycol ether (PAM - emulsiklis), Oleth-10 (valiklis, PAM, kvepalų ingredientas), Disodium EDTA (konservantas, kompleksionas, klampumo reguliavimo medžiaga), Citric acid (reguliuoja pH; keratolitikas, kvapų sugėriklis).



Aš esu iš tų žmonių kuris dažnai ieško akcijų ir ne visada nori mokėti brangiai. Bet tuo pačiu veido produktus renkuosi atsakingai, ir suprantu, kad jei noriu geros sudėties, turėsiu už tai mokėti, nes tai tiesiog logiška. Taip ir su šiuo miceliniu, beveik 10 eurų man atrodė brangu, bet pamačius sudėties analizę supratau dėl ko ta kaina tokia nemaža.

Mano oda ne tik mišri, bet dar ir jautri, todėl produktas kaip tik man. Kosmetikos dnr sako, kad produktas gali jautrinti veido odą, bet per visą testavimo laiką aš nepastebėjau to, nors patikėkite, jei produktas netinkamas, mano oda tai iš kart pajaus, po pirmo karto, aš jau negalėsiu vartoti, nes temps žandus, jausmas bus labai nemalonus...

Man labai patiko pakuotė ir dozatorius, jį įspaudi ir atsidaro, labai patogu. Pati pakuotė irgi patogi, gerai, kad kiekis didelis, nes aš micelinį vartoju kibirais ir ne, aš jo negeriu ;D Pats micelinis labai gerai nuvalo veido (tik veido, ne akių!) makiažą, nuvalo net gerai maskuojančią bei profesionalią kosmetiką ir tai daro iš pirmo karto . Nepalieka lipnumo, aštraus kvapo aš nejaučiu. Gerai, kad sudėtyje nėra dažiklių ir kvapiklių, apskritai tai viena geriausių sudėčių kokias teko matyti kalbant apie micelinius vandenis.

Iš viso gausybės rago micelinių, kuriuos esu bandžiusi, aš dabar galėčiau išvardinti pagal gerumą tokia tvarka: BIoderma raudonas, Novexpert micelinis, Garnier micelinis ir šis, nors jie man beveik vienareikšmiai su Garnier. Beje, aš micelinį vandenį visuomet nuplaunu prausikliu.

Biok Dermatology vienas labiausiai patinkančių micelinių vandenų, įvertinus sudėtį, poveikį, kiekį ir patogią pakuotę, rekomenduoju išbandyti.

No comments:

Post a Comment