28/12/2016

Catrice Akių ir Antakių Kontūravimo Paletė 020 BUT FIRST, HOT COFFEE!*


Sveiki, mielieji. Mano dienos dabar labai užimtos, turiu daug veiklos, bet vakar aš pagaliau galėjau pasimėgauti savo mėgstamu vonios ritualu. Tačiau šiandien vėl iš naujo, darbas veja darbą ir aš grįžusi namo ir įsijungusi vieną filmuką supratau, kad atitrūkau nuo ankščiau mane supusio pasaulio. Džiaugiuosi, nes kai kurių personų visai nepasiilgau. Noriu, kad mane suptų tik motyvuojantys žmonės, o ne kandūs, kritikuojantys, pikti ar egoistai. Vienok šiandien noriu papasakoti apie Catrice paletę, kurią naudoju beveik kasdieną. 




Transformacija keliaujant. Akių ir Antakių Kontūravimo Paletė suteikia madingiausią kontūravimą tavo akims: paletę sudaro vienas spindintis atspalvis, kuris tobulai akcentuoja akis ir antakius bei trys matiniai rudi tonai, kurie yra skirti šėšeliavimui. Transformuokite akis ir antakius kontūravimo principu su šiuo lengvai naudojamu rinkiniu.

Naudojimas: Pirmiausia, visą akies voką padenkite bazine spalva ir lengvai išsklaidykite link antakių. Tada denkite šviesiai ar tamsiai rudą spalvą ant akies voko raukšlelės ir švelniai išsklaidykite. Makiažą užbaikite užpildydamos bei suformuodamos antakius su kirsto galiuko šepetėliu naudojant rudą atspalvį, kuris geriausiai atitinka jūsų plaukų spalvą.

Akims ir antakiams
Matiniai rudi tonai ir švytintys šviesą atspindintys akcentai
Tobulai paryškintos akys





SHADE 020 I/II/III

TALC, MICA, MAGNESIUM STEARATE, DIMETHICONE, ETHYLHEXYL PALMITATE, POLYISOBUTENE, SYNTHETIC WAX, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), ETHYLHEXYLGLYCERIN, PHENOXYETHANOL, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

SHADE 020 IV

MICA, TALC, MAGNESIUM STEARATE, DIMETHICONE, ETHYLHEXYL PALMITATE, POLYISOBUTENE, SYNTHETIC WAX, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), TIN OXIDE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PHENOXYETHANOL, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).



Paletė sudaryta iš keturių spalvų minkštų šešėlių. Labai gerai, kad viskas yra viename, ir tamsi ir šviesi spalva, taip pat kūno spalva bei blizgi, kurią galima naudoti po antakiu. Paletė skirta tiek antakių tiek akių makiažui, bet prisiduodu iš karto, man ji labiau patinka antakiams. Bandžiau naudoti akims, bet kažkaip tas minkštumas pasirodė keistas. Tačiau antakiams šis dalykas nerealus, nes pigmentacija pakankamai ryški, išsilaiko visą dieną, net ant riebios odos. Tiesa, minusas, kad nusivalo, bet tai ir pliusas, kai reikia ryte per 2 minutes nusipiešti tikslius antakius, klysti negalima, nes nėra laiko taisyti.

Man patinka pakuotė, nes yra kieto plastiko, nesibraižo, tikrai kokybiška, gerai atsidaro ir užsidaro :) Pasirenkant priemones juk tai irgi yra svarbu. Iš ties, man šis dalykas labai prilipo ir kai neturiu kada dažytis su antakiu žele, dažausi su ja (beveik visuomet, nes aš visuomet skubu). Jei atvirai, man antakiai visuomet buvo iššūkis, štai anądien greitai pasidažiau (nes vis tiek niekas nežiūrės), o reikėjo fotografuotis. Man šie šešėliai patinka dar ir dėlto, kad sklaidosi gerai, nubrėžti liniją galima tiksliai, tik reikia kokybiško šepetėlio. Rekomenduoju atkreipti dėmesį :) Rinkoje turime du atspalvius, vienus pilkų tonų ir mano, rusvų.

No comments:

Post a Comment