13/12/2016

Catrice „Shine Appeal“ Intensyvūs Skysti Lūpų Dažai 040 ROSE YOUR VOICE!


Žinote, aprašiusi dalį naujienų aš mėgstų peržiūrėti bendras produktų nuotraukas. Taip įvertinu padėtį, ar daug produktų aprašiau, kiek dar liko, kuriuos noriu aprašyti pirmiausiai ir panašiai. Peržiūrėjusi Catrice nuotraukas supratau, kad viskas labai neblogai, bet dar noriu aprašyti kelis labai patikusius dalykus. Kai aprašau Catrice, aš suprantu jog tai ne MAC, tuo labiau, kad ir ten visko būna. Suprantu, kad lūpų dažai nelaikys visą amžinybę, bet ir lūpų mirtinai neišsausins. Šiandien noriu papasakot apie vieną iš labiausiai patikusių lūpų priemonių. Nustebau, nes prieš tai jau turėjau  panašius lūpų dažus ir galvojau, kuo gi dar gali nustebinti Catrice? Tuo labiau, jei pakuotė visiškai identiška. Tačiau rezultatas man pasirodė gražiausias iš visų priemonių, man spalva labai tiko, tai aišku irgi turi įtakos, kodėl man patinka šis produktas.




Stulbinamas Siluetas. „Shine Appeal“ Intensyvūs Skysti Lūpų Dažai yra itin pigmentuotas lūpų blizgis sumaišytas su intensyvia lūpų dažų spalva bei nuostabiu spindesiu. Ilgai išliekanti, maloni formulė švelniai padengia lūpas ir garantuoja intensyvią pigmentaciją.

Ryški spalva ir intensyvus blizgesys
Švelni ir subtili tekstūra
Itin pigmentuoti ir ilgai išliekantys

Kaina: apie 4 eurus
Kur pirkti: Drogas ir Eurokos


POLYBUTENE, OCTYLDODECANOL, SILICA, PHENYLPROPYLDIMETHYLSILOXYSILICATE, TRIACONTANYL PVP, TOCOPHEROL, MICA, ETHYL VANILLIN, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 15985 (YELLOW 6 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).



Labai džiaugiausi, kad šie lūpų dažai atėjo ir iki mūsų, nes man iš ties patinka pakuotė. Tvirto plastiko, stačiakampė pakuotė, su mielu minkštu ir švelniu aplikatoriumi. Labai patogu padengti lūpas, dažai dengiasi maloniai, nesuteka į raukšleles. Tiesa, linkę pabėgtų už lūpų kontūro. Labai graži pigmentuota spalva, rožinė nude, su shimeriu ir veidrodiniu blizgesiu.

Toks efektas padeda sukurti putlesnių lūpų įvaizdį. Blizgesys neturi lipnumo, kvapas saldus, bet ilgai neužsilieka. Blizgesys nėra ilgalaikis, laikosi apie porą valandų, lūpų nedžiovina. Rinkoje 4 spalvos. Tai vienas mėgiamiausių mano produktų iš šio sezono Catrice naujienų :)

No comments:

Post a Comment