17/12/2016

Debby lipchubbymat lipstick lūpų dažai 6 magenta


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Šiandien buvo intensyvi diena, o grįžusi namo aš susitvarkiau stalčiukus ir nusprendžiau ką atiduosiu mamai, nes vis tiek nesugebėsiu išnaudoti :) Taip pat metai baigiasi, ir aš žinau, kad esu neaprašiusi kelių produktų, kurie yra tikrai verti dėmesio, išbandyti, patinkantys. Debby kosmetiką testavimui gavau senokai, dar ne viską aprašiau, todėl laikas papasakoti apie kiekvieną produktą išsamiai. 





Kaina: apie 6 eurus,
Kur pirkti: Droge





Man labai patinka kreidelės tipo lūpų priemonės, nes jomis lengva naudotis, nereikia pieštuko. Taip ir su Debby kreidele, kreminės konsistencijos dėka ji dengiasi labai gerai. Spalva labai pigmentuota, mano atspalvis magenta, visiškai atspindintis mane ir man tinkantis. 

Smagu tai, kad lūpų dažai visiškai matiniai, nelipnūs, kvapo jokio nejaučiu. Skonio taip pat. Žadama, kad jie turėtų būti ilgai išliekantys, o jie išlieka iki tol kol ką nors išgeri ar valgai, ant puoduko atsispaudžia. Laikosi kažkur apie 3 valandas, bet po to lieka pigmentas. Nueinant priemonė nesusigumuluoja, tai daro tvarkingai, lūpas sausina vidutiniškai, bet ne tragiškai.

Iš esmės produktą vertinu neblogai, nes kaina nėra aukšta, o kokybė pakankamai gera. Jei tik nesitikėsime, kad išsilaikys visą amžinybę. O ryžki ir pigmentuota spalva tikrai džiugina, Viso turime šešias spalvas. Aš mielai grįšiu prie stendo ir išbandysiu nude atspalvį

No comments:

Post a Comment