29/12/2016

Douglas advento kalendorius THE END!


Labas vakaras, mielieji. Kai šiandien ėjau namo, iš visų pusių šaudė fejerverkus, aš nesupratau, ar jau naujieji? :D O jei rimtai, laikas aptarti Douglas advento kalendorių ir padėti tašką iki kitų metų :) Atrodo, kad buvo ištisai šešėliai, tačiau, sudėjusi viską į krūvą aš matau, kiek visko daug. Čia ir lūpų dažai ir nagų lakai ir skaistalai kurių seniai norėjau. Šepetėlį antakiams aš naudoju kas dieną, dėl to jis nešvarus. Žinokite, labai labai man patinka, nes yra kokybiškas ir tikslus. Dar spėjau išbandyti permatomą nagų laką, žinokite, pasakysiu atvirai. man nepatiko. Favoritu išlieka ANNY šioje vietoje. Man labai knieti išbandyti visus produktus, tikiuosi tai pavyks padaryti greitu metu. O dabar aš raitojuosi rankoves ir ruošiuosi rašyti atsiliepimus, nes priemonių prisikaupė tiek, kad man net kraupu. O su advento kalendoriumi baigiame, dedame tašką ir laukiame kito!

No comments:

Post a Comment