18/12/2016

Douglas LOOSE GLITTER POWDER Purškiama blizgi pudra


Bent jau aš Kalėdinio laikotarpio neįsivaizduoju be spindesio. Aišku, be jo irgi galima gyventi, bet juk daug smagiau su? Neesu tas žmogus, kuris keliautų iš vakarėlio į vakarėlį, todėl šios šventės man tampa puikia galimybe pasipuošti ir suspindėti. Vienas iš būdų, purškiama blizgi pudra. Stebėtina, bet ši ant kūno laikosi ilgai, be to labai skaniai ir maloniai kvepia.




Loose Glitter Powder

Purškiama blizgi pudra

Pristatome naujieną - purškiamąją pudrą!

Tviska kaip sidabras... Gardžiai kvepia...

Tinka purkšti ant veido, iškirptės srities odos ir plaukų.

Talpa: 5ml

Kaina: 6,99 € (dabar akcija), įprasta kaina 9,99 €






Man netgi pavyko įamžinti purškiamos pudros blizgėjimą. Pudra stikliniame inde, kaip ir priklauso su purkštuku. Jis spaudžiasi labai lengvai, vienu purškimu dozuoja pakankamai nemažai pudros. Man patinka, kad pudra sidabrinės spalvos, su sidabrinėmis dalelėmis. Ji skaniai kvepia, vanile. Galima purkšti ant odos ir plaukų. Man svarbu, kiek pudra laikosi, nes būna tokių kurios nubyra iš karto blizgučius paskleisdamos visur, tik ne ten kur purkšta... Ši išsilaiko pakankamai ilgai. Aš manau, kad tai smagi priemonė padėsianti suteikti spindėsio, taip pat tai gali būti puiki dovana kosmetika besidominčioms merginoms.

No comments:

Post a Comment