01/12/2016

Douglas Make Up advento kalendorius antroji diena


Labas rytas visiems! Dėl advento kalendorių visi pametė galvas, man atrodo, kad Douglas kalendorius pirktų net po Kalėdų, kodėl? Nes labai apsimoka! Šiandien pagalvojau, kad ko gero šeštadienis bus ta diena, kai šį įrašą aš praleisiu, bet nieko tokio, nes sekmadienį bus įrašas už dvi dienas :) Vakar taip pat labai nustebome, kad nors manėme, kad mūsų rajonas jaukus ir nedidelis, bet į vakar vykusią Raudondvario eglės įžiebimo šventę kamščiai buvo tokie patys kaip ir į Akacijų alėją... Šventė prasidėjo 18 valandą, truko valandą laiko, o jau prieš septynias dar buvo didelis būrys norinčių atvažiuoti į šventę. Na, nuvyksime prie eglės rytoj, bala nematė. Iš tikro pernai metais eglė buvo tokia graži, kad aš net negalėjau išsirinkti, ar man gražesnė centrinė miesto eglė ar mūsų rajono :) Stebiuosi, kad nors gyvenu čia dar neilgai, bet spėjau priprasti ir jaučiuosi net geriau nei savo prigimtiniame rajone! Tiek istorijų, pagaliau rodau ką antrame langelyje radau šiandien.






Ten slėpėsi violetinės... spalvos akių šešėliai :) Kaip tik man! :D Nes aš violetinę dievinu. Iš tikro, kadangi esu pralupusi ir pažiūrėjusi visas dienas, žinau, kad kai kurie dalykai kartojasi. Na, juk dviračio neišrasi. Bet tarkim sekmadienio dieną bus vienas dalykas, kurį aš jau dabar nekantrauju išbandyti. Vyras labai nustebo, pamatęs kad kiekvieną ryta lupu po langelį, na taip, aš užmečiau akį į visus, bet iki šiol nieko nenaudoju, tol kol nebus galima! Nekantrauju pažiūrėti ar gerai pigmentuoti šie šešėliai, keliausiu bandyti, o Jums linkiu gero ryto ir skanios kavos.

https://www.douglas.lt/katalogas/douglas-make-up-eye-shadow/

2 comments:

  1. Tai kad eglės įžiebimo šventė truko ilgiau nei valandą, nes mes po 20 val. patraukėm namo, kai baigėsi ugnies šou ir pradėjo Radistai dj'auti. Pagarba Raudondvariui už renginį, buvo nerealu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man tai įdomiausia, kad renginys galima sakyt į mano kiemą atėjo, bet aš jame vis tiek nedalyvavau :D

      Delete