11/12/2016

Douglas Make Up advento kalendorius 10,11 ir 12 dienos


Labas rytas, mieli skaitytojai. Prisipažinsiu, šiandien buvo sunku keltis :) Bet kadangi laukia labai atsakinga diena, jau geriu savo kavą ir eisiu dirbti savo darbus. Vakarop laukia dar vienas vizitas burnos higienai, et kaip aš nelaukiu. Apskritai, man toks jausmas, kad aš neišeinu iš tos savo dantų klinikos :( Bet, namuose jau Kalėdos, ant kiekvieno kampo po girliandą, kažkaip tikrai šventiškai viskas atrodo :) Šiais metais mūsų eglė nėra didelė, bet jauki. Realiai viską jau pasipuošiau, bet dar labai norėčiau pasigaminti vainiką ant durų. Man tie Maximiniai negražūs, aš noriu tikro iš šakų :) Galbūt dar spėsiu tuo užsiimti savaitgalį. 




Nusprendžiau parodyti Jums ką radau Douglas advento kalendoriuje maždaug kas tris dienas. Kodėl? Nes labai daug šešėlių ir man atrodo, kad skaitytojams jau darosi nuobodu. Kaip ir man. Šešėliai nėra blogai, bet spalvos tokios kaip čia pasakius... visos vienodos. Vien tik violetiniai ir rožiniai atspalviai. Jei žiūrėti į vartotoją, tai norėtųsi, kad būtų įdėta porą rusvų, porą pilkų atspalvių... 10 dienoje radau šepetėlį, jis toks pavargęs dėl to, kad realiai kai kuriuos dalykus buvo sunkoka išimti iš kalendoriaus. Taigi, man šepetėlis tam puikiai pasitarnavo :D


11 dienoje radau nagų perlus.


Šiandienos radinys...


Ir viskas, ką radau per šias dienas (AAAA, ne, dar buvo skaistalai, bet jie pas mane jau ant staliuko ir naudojami!). Smagiausi lūpų dažai, o visą kitą būtų smagu, jei nebūtų tokių įdomių spalvų. Gal pasidariau per daug skeptikė, bet bent jau šešėlių spalvų tikrai norėtųsi skirtingesnių. Apskritai, man geresnis atrodo Douglas didelis kalendorius, ten ir veido ir kūno priežiūros priemonės, kvepalai. Tai manau, kad kitais metais pirksiu jį. O šiais norėjau išbandyti daugiau Douglas make upo, na tai tikrai išbandysiu ;) Šiandien dar laukiu vienos grožio dėžutės, oi kaip laukiu... Nufotografuosiu tik gavusi! Na, arba šiandien arba ryt manau atkeliaus. Taigi laukia dar vienas įdomus išpakavimo straipsnis ;)

No comments:

Post a Comment