16/12/2016

Douglas Make Up advento kalendorius 13,14,15 ir 16 dienos


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Žinau, kad laukiate šio posto, bet žinokite, pasakysiu tiesiai šviesiai. Jau kažkaip man pačiai atsibodo matyti tuos pačius produktus. Jei pradžioje buvo vien šešėliai.. Tai dabar, tuojau pamatysite kas. Juoksitės, patikėkite. Aš labai norėčiau, kad kitais metais šis kalendorius būtų išmanesnis. Suprantu, kad turbūt nėra lengva išdėlioti įdomiai tuos skaičius, bet kai 5 dienas šešėliai tai jau kažkaip... Na, Jūs supratote. 




Taip, teisingai, visas 4 dienas buvo nagų lakai. Ir dar vienas nusivylimas, dėl to, kokių spalvų jie. Na sakyčiau tokie senoviniai, keista, kad įdėjo magnetinį efektą suteikiantį laką. Tas žalas paskutinis, tai nuvylė labiausiai, tokia spalva buvo madinga gal prieš tris metus.





Žodžiu, šis įrašas gavosi ne labai optimistiškas, bet juk kreivai žiūrėtumėte į mane jei girčiau, nors man nepatinka. Kai kurie produktai bus tikrai naudojami, kai kurie padovanoti, o reziumė, labai tikiuosi, kad kitamet kalendorius bus įvairesnis.

4 comments:

  1. Man tas mėlynas su blizgučiais gražus, o žalias, sakyčiau įdomus, manau kelis kartus tikrai lakuočiausi, o kiti du, na nelabai.
    Kažkaip kuo toliau, tuo labiau džiaugiuosi, kad pirkau įprastą, o ne kosmetikos advennto kalendorių, kažkaip saviškiu kasdien vis džiaugiuosi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žalią turiu tokį patį iš Catrice :) Tavo tikrai daug geresnis, ten daug įvairių produktų, ir aš jau gailiuosi, kad nepirkau jo vietoj šio. :) Bet, ko gero jei būčiau nusipirkusi kitą, būčiau norėjus šio :)

      Delete
    2. :D Ha-ha, sakai? Nu jo, norisi visko, ko neturi. Aš šiemet labai norėjau Tanya Burr kalendoriaus, sekiau sekiau, bet labai greitai pasirodė ir labai greitai išpirko, tai šiemet nepavyko, o iš lietuviškų, dar galvojau apie L'Occitane, bet kažkaip aš jų produkcijos šiuo metu esu "atsikandusi" pakankamai, na, paprasčiausiai daug ką išbandžiau ir nebėra su gaminiais to "wow" kuris būdavo anksčiau, tai susilaikiau kažkaip.
      Beje, šiandie kalendoriuje radau Starskin :D Neringa, o kada parodysi kitas dienas? Man asmeniškai smalsu :)

      Delete
    3. Bet tas Tanyos kalendorius tai pasirodė toks pats kaip anais metais, gal ir gerai, kad nepirkai :) Bet gal būtų įdomu buvę vis tiek, čia blogiau tiems kas pernai juos turėjo. :) Aš tai dar būčiau mielai nusipirkusi NYX kalendorių, kažkaip jis man buvo įdomiausias iš visų :) Tie šešėliai labai žavūs...

      Starskin seniai svajoju išbandyti, superinis radinys :) O kitas dienas parodysiu trečiadienį ir šeštadienį. Labai tikiuosi, kad šis planas pavyks :)

      Delete