23/12/2016

Douglas Make Up advento kalendorius 21,22, 23 dienos


Sveiki, brangieji. Iki Kalėdų liko vos dvi dienos, mes visi užsilakste ir užsikasę darbais. Šiandien aš lėkiau liežuvį iškišus, o per pastarąsias dienas aš tik svajoju atsisėsti ir ramiai pabloginti.  
Šie metai blogui buvo tikrai dėkingi. Visų pirmą, nusprendusi aprašyti naujienas, pradėjau rašyti rytinius straipsnius, nes norėjau greičiau apžvelgti naujienas. Laiku, tol kol jos naujienos. O tada... viskas pasipylė kaip iš gausybės rago. Paskutiniu metu tai iš vis gavau tokių nuostabių dovanų, visi taip stengiasi, nuostabiai supakuoja, net gi prideda atviruką :) Aš tokius dalykus labai vertinu, pati visada galvoju kaip įdomiau supakuoti ar pateikti, todėl visuomet atkreipiu dėmesį. Mano blogas sulaukė naujų skaitytojų, todėl manau reikia dar kartą papasakoti, kad mano tinklaraščio tikslas nėra gauti tiek kosmetikos, kad nereiktų pirkti. Ooo, ne, visų nuostabai aš iki šiol perku, kartais tokias kiekiais, kad pačiai baisu :D Bet, mano tinklaraščio esmė yra papasakoti apie kosmetikos priemones, esančias rinkoje. Jei man kažko nesiunčia, aš nueinu ir nusiperku. Be to, juk mums nesiunčia visų atspalvių, norisi išmėginti ir kitus. Taigi, aš niekada nesuprasiu to pasakymo: man juk siunčia, kam man pirkti? Aš stengiuosi, kad skaitytojams būtų įdomu, kad jie matytų skirtingus produktus. Kai pradėjau rašyti tinklaraštį, mano mintis buvo sukurti gidą, kuriame moterys rastų reikiamą informaciją. Nuo minties nenukrypau, kuo toliau, tuo sekasi geriau. Beje, manau Jums taip pat reiktų žinoti, kad aš neesu full time blogerė. Aš turiu savo profesiją, kurią auginu, siekiu tikslų, šiuo klausimu man irgi buvo ypatingi metai. Prieš pusmetį aš nusprendžiau nesustoti, judėti pirmyn ir siekti tikslų, visai neseniai aš patekau į visiškai naują man aplinką, kas man itin patinka. Keista, bet egzistuoja ne tik grožio blogerių pasaulis, kuriame visiems rūpi tik kas ką gavo :) Apskritai tai noriu padėkoti visiems kurie skaito mano blogą, man smagu, kad mano pomėgis virto į tokį gan nemažą dalyką, beje, kalbant apie tikslus. Kitais metais irgi apie juos kalbėsime, bet ne tik apie mano, pasiūlysiu būdų savo tikslams pasiekti. Tikiu, kad mano skaitytojams bus įdomus ir tokie straipsniai. Po truputi judėsiu link grožio gido idėjos, dabar yra tik rubrika, po truputį gims šis tas daugiau. Na, šiek tiek išsiplėčiau, bet žinote, man tiesiog norisi prisėsti ir pasikalbėti su Jumis. Kelis kartus aš bandžiau filmuoti video, nes per video gali daug daugiau papasakoti, bet nea. Žinokit dar negaliu leisti tokių video į trasą, nes daug ko trūksta. Bet taip norėtųsi tiesiog pakalbėti su savo skaitytojais ;) O dabar jau tikrai laikas parodyti kas buvo likusiose dienose Douglas advento kalendoriuje.




O taaip :) šešėliai ir lūpų dažai.



https://www.douglas.lt/katalogas/douglas-make-up-eye-shadow/


https://www.douglas.lt/katalogas/douglas-make-up-lipstick-matte/

Labai patinka lūpų dažų spalva, o apskritai pažiūrėjus į kosmetikos krūvą matau, kad yra visokių atspalvių šešėlių. Ir rusvų, ir rausvų ir violetinių. Dabar turėsiu diidelį pasirinkimą ;D O jei rimtai, aš jau Jums užsiminiau, kad bus konkursas ;)

Dar syki noriu padėkoti visiems, palinkėti puikių švenčių, nepameskite galvos :) Aš ryt važiuoju į Klaipėdą, todėl nusprendžiau pabloginti šiandien. Prie blogo grįšiu kitą savaitę, bet sausio 2 bus mano gimtadienis, tai žodžiu naujais metais viskas man nesibaigia :D Gerų švenčių, mielieji!

No comments:

Post a Comment