09/12/2016

Douglas Make Up advento kalendorius devintoji diena


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien iš ryto anksti, kėliausi ir lėkiau žinoma pas dantistę. Pakeliui gavau žinutę iš kurjerio, ir jis man pasiūlė atvežt siuntinį į... kliniką. Man gręžią kanalą, rankinėj aišku suskamba telefonas, tada seselė pasisiūlo perskambinti, bet nežino kaip. Aš nelabai galiu padėti taigi parodo gydytoja. Mes labai gerai sutariame, nes aš epas jas etatinė, žodžiu siuntinys jau po poros minučių guli ant stalo. Tuomet pakeliui namo sumaniau, kad reikia užsukti į paštą, žiūriu OMG kiek žmonių, nu nifiga nieko nesigaus galvoju. Ir tarpdury sutinku paštininkę, kuri man įduoda dar du siuntinius. Vienu žodžiu, šiandien net nespėjau nei pavalgyt nei užkasti, o grįžusi lėkiau atidaryt Douglas kalendoriaus, nes reikia pažiūrėt kas ten!






O gi, vėl šešėliai. Taip, iš dalies aš sutinku su tomis, kurios sako, kad šis kalendorius nuobodus, bet aš prieš pirkdama juk perskaičiau sąrašą ir žinojau ko tikėtis. Šį kartą tokia OSOM spalva ir vėl su blizgučiais. Karnavalui? :)

https://www.douglas.lt/katalogas/douglas-make-up-eye-shadow/

Skanių pietų,

No comments:

Post a Comment