06/12/2016

Douglas SILVER GLITTER MASCARA Tankinamasis tušas


Kaip aš apsidžiaugiau gavusi šventišką siuntinuką! Viskas blizgėjo ir tviskėjo, per didžiausias metų šventes man to ir norisi. Kuo daugiau blizgučių! Mes gavome siuntinukus ankščiau, todėl aš skubu išbandyti priemones dar iki švenčių, kad žinotumėte ką verta pirkti, ko ne. Aš šį kartą sakysiu verta? Paliekame intrigą.




Silver Glitter Mascara

Blizgus blakstienų tušas

Šiuo blizgiu tušu paryškinkite savo įvaizdį. Jūsų akys iš karto taps kerinčios.

Kaina: 9,99 €

https://www.douglas.lt/katalogas/douglas-make-up-silver-glitter-mascara/




Man labai patiko įpakavimas, permatomas, su žvaigždutėmis ir snaigėmis ant kamštelio. Tikrai žaviai atrodo,a š kaip vaikas viską apžiūrinėjau ir tyrinėjau. Kalėdos tai toks metas, kai norisi pabūti vaiku... Jau per įpakavimą matosi, kad tai tušas - sidabrinės spalvos blizgučiai.

Šepetėlis įdomus, siauras ir lyg spiralė. Aš jau esu turėjusi vieną tušą su tokių šepetėliu, ir jis pasiteisino tiek apatinėms blakstienoms tiek viršutinėms. Su juo lengva prieiti net prie atokiausių akių kampučių.

Tačiau tušas turi porą minusų. Vienas, kad blizgučių užsideda ne taip daug, kaip man norėtųsi. Antras. kad blizgučiai nukrenta pakankamai greitai ir jų nesimato nuotraukose. O norėtųsi. Manau, pagerinus šiuos du dalykus tušas pateisintų visų viltis, nes juk norisi blizgėti, tiesa?

No comments:

Post a Comment