23/12/2016

Dovana iš Avon :)


Vis gi vakaras pasisuko netikėtą linkmę. Šiandien nuo vyro gavau kalėdinę dovaną, ir tai man pačiai labai netikėtai buvo blykstė prie fotoaparato :) Oooo, kaip man tokio dalyko reikėjo. Aišku, dabar reikės išmokti naudotis, bet pagaliau galėsiu nesirūpinti dėl šviesos! Na, mano vyriškis tikrai žino, ko man reikia :) Todėl puoliau fotkinti Avon dovanos, kurią gavau šiandien :) Nereali dovana, pilna visokio gėrio, kviečiu pažiūrėti, kas viduje :)





Dovana įpakuota į dėžutę ir raudoną popierių :)


Atidarius matome tokį vaizdą :) Nerealiai jauku ir kalėdiška :)


Pirmiausia radau arbatą :)



Tada aptikau puodelį, kuris kaip tik man :) Tikrai labai gerai mane atspindi.


O šis grožis mane pavergė, mat ko jau ko, bet šlepečių man niekada nebus per daug. O čia tokios pukuotos, kalėdinės. Nerealiai...


Dar radau rinkinuką veidui. Planet spa linija iš Avon man labai patinka, čia produktai veidui, su juo sudėtinga, bet tikiu, kad patiks :)


Labai nudžiugau radusi vonios putas. Avon turbūt perskaitė, kad dievinu turkštis vonioje :) Labai ačiū!


Ir last but not least – nerealios spalvos Avon nagų lakas. OMG, kokia graži man šita nuotrauka :D Tikuosi, kad greitai išmoksiu naudotis blykste ir mano visos nuotraukos bus tokios :) Ačiū AVON labai, tikrai nerealu sulaukti tokios staigmenos. Linkiu visiems gerų Kalėdų, dar kartelį ;)

No comments:

Post a Comment