08/12/2016

Essence „rock΄n΄doll crazy XXXL“ apimties suteikiantis tušas


Žinote, labai džiaugiuosi savo sprendimu, kurį padariau prieš kurį laiką. Nusprendžiau ne graužtis ir liūdėti, o dirbti dvigubai daugiau. Pradedant nuo to, kad kiekvieną rytą atsikeliu ankščiau, nes norėjau tinklaraščiui skirti daugiau dėmesio. Nors iš prigimties esu miegalė, pakeitusį požiūrį ir perlipusi per save daug ką pakeičiau, o ir rezultatus jau jaučiu! Neįtikėtina, kad tiek nedaug laiko reikėjo jog jau pajausčiau rezultatus. Kalbu ne tik apie blogą, bet ir apie savo projektus, darbus, santykius su vyru. Jis paskutiniu metu itin atidus ir geras. Ką norėjau pasakyti, jei Jums kažkas nepasisekė iš pirmo karto, nepasiduokite, nebendraukite su tokiais žmonėmis kurie Jums trukdo, nepasiduokite jų kritikai ir įtakai. Taip gyventi kur kas lengviau!





roko stiliaus blakstienos! ypatingos formos asimetriškas šepetėlis su trumpesniais ir ilgesniais šereliais padengs kiekvieną blakstieną atskirai ir suteiks XL wow apimties!

Kaina: 3.09 Eurai
Kur pirkti: Drogas ir Eurokos


AQUA (WATER), PARAFFIN, GLYCERYL STEARATE, SYNTHETIC BEESWAX, STEARIC ACID, ACACIA SENEGAL GUM , BUTYLENE GLYCOL, PALMITIC ACID, POLYBUTENE, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, VP/EICOSENE COPOLYMER, OZOKERITE, AMINOMETHYL PROPANOL, TROPOLONE, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, STEARYL STEARATE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PHENOXYETHANOL, CI 77499 (IRON OXIDES)



Šiandien vėl turiu susitikimą, ką tik išgirdau, kad galimas transporto vėlavimas, tai reiškia kad reiks išeiti valanda ankščiau... Vakar ryte jau vėlavo transportas, aš stovėjau ir šalau :D Na, bet gana apie mane, juk noriu papasakoti apie dar vieną Essence tušą. Šio įpakavimas man iš karto krito į akį dar parduotuvėje. Juoda pakuotė, su matiniais burbuliukais, atrodo žaviai ir išskirtinai.

Aplikatorius išskirtinis, didelis, šereliai ilgi, pats šepetėlio galas baigiasi ne siaurai, todėl man sunku prieiti prie akių kampučių. Tušas dažo juodai, bei labai tirštai. Jo konsistencija dar tirštesnė nei kito aprašyto Essence tušo. Tušas paryškina blakstienas ir jas atskiria, tačiau man sunku priprasti prie didelio šepetėlio, kurį bijau susigrūsti į akis.

Tušas tinkamas jautrioms akims, nebyra, netrupa ir išsilaiko visą dieną. Nuvalyti sunkoka, aš naudoju vandeniui atsparų akių makiažo valiklį. Tiesą sakant, man šis tušas nelabai patinka, per daug košės ir per didelis aplikatorius. Nors didžioji dalis Essence šio sezono naujienų man labai tiko ir patiko, tušai nelabai. Beje, jei lyginant vėl gi jau aprašytą Essence tušą ir šį, tai anas daug geresnis.

No comments:

Post a Comment